دشمن از حقیقتی که رسانه های انقلاب می گویند می ترسد/ صدای انقلاب باید به گوش مردم جهان برسد.


ساعت: 13:55
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920733

صباغیان گفت: تحریم اصحاب رسانه و اصحاب رسانه انقلاب اسلامی به دلیل ترس از بیان حقایق و بیداری ملت هاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا صباغیان در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به تحریم اصحاب رسانه و اصحاب رسانه انقلاب اسلامی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمن با روش های مختلف تلاش کرده است که هر فرد، سازمانی و … و نهادی که به رشد و اعتلای این انقلاب کمک کرد. با روش های مختلف حذف شود.

وی ادامه داد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، روش دشمن برای از بین بردن شخصیت های تاثیرگذار انقلاب، ترور توسط عوامل خودخوانده داخلی بود و در مرحله بعد تلاش کرد از فعالیت این شخصیت ها در جامعه جلوگیری کند. با ترور شخصیت این افراد و در سالهای اخیر و از سر ناامیدی و ناتوانی ممنوع الکار شد..

صباغیان تصریح کرد: دشمن از گفتن حقیقت می ترسد چرا که می داند در آن صورت مردم کشور خودشان نیز با سیاست های حاکمان آن کشورها مخالفت خواهند کرد به همین دلیل رسانه های مستقل را تحریم و محدودیت می کنند تا مانع شوند. تا مردم جهان حقیقت را بشنوند.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور با بیان اینکه سیاست حذف جریان اپوزیسیون که با استکبار در راس آن آمریکا دنبال می شود، هیچ گاه جواب نمی دهد، تصریح کرد: تحریم رسانه ها و اصحاب رسانه به هیچ وجه باعث نمی شود. مردم آزاده به دنیا که برای رسیدن به حقیقت تلاش می کنند و پیام واقعی انقلاب اسلامی ایران را دنبال نمی کنند و از سوی دیگر انقلاب اسلامی نیز بستر و روش مناسبی برای خود پیدا می کند تا بتواند ارائه دهد. محصول واقعی و آرمان های آن بدون روتوش و مستقیماً به گوش مردم جهان می رسد.

صباغیان تصریح کرد: تحریم هایی که در این 40 سال علیه کشور ما اعمال شد نشان داد که می تواند سختی ها و مشکلاتی ایجاد کند اما در نهایت باعث می شود روی پای خود بایستیم و به کشورهای دیگر متکی نباشیم و این اتفاق می افتد و در حوزه رسانه باید این اتفاق بیفتد و با برنامه ریزی درست نقشه های دشمن را خنثی کنیم.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از راه های مقابله با تحریم رسانه ای آمریکا علیه شخصیت ها و رسانه های انقلاب، حمایت و ایجاد یک جبهه رسانه ای هماهنگ و واحد با رسانه های مستقل در سراسر جهان است، بنابراین بیایید با حمله شدید رسانه ای آمریکا که باعث شد افکار عمومی در بسیاری از مسائل دچار انحراف شده و واقعیت حوادث را درک نکنند، مقابله کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید