آیا محسن رضایی استعفا داده است؟ | روز جدید

چندی پیش بحث خروج محسن رضایی از دولت مطرح شد و یکی از دلایل آن کاهش حضور وی به حدی بود که در پس زمینه مشکلات اقتصادی نامی از وی به میان نیامد و هیچ حرفی از فردی که در آن حضور داشت شنیده نشد. عنوان معاون اقتصادی رئیس دولت را دارد.
پس از گمانه زنی ها درباره برنامه های احتمالی وی برای حضور در انتخابات مجلس دوازدهم، کابینه وی – نه خود محسن رضایی – این گمانه زنی را تکذیب کرد.

حال ساعتی پیش برخی منابع خبری و رسانه ها از استعفای وی خبر دادند. برخی می گویند پس از انتقاد از عملکرد شورای هماهنگی روسای دفاع، با حکم رئیس جمهور، محسن رضایی به عنوان دبیر شورای هماهنگی عالی دفاع و رئیس دبیرخانه این شورا منصوب شد. به همین دلیل محسن رضایی از معاونت اقتصادی رئیس جمهور برای ایجاد دبیرخانه شورای هماهنگی سران سه قوه استعفا داد.

یک رسانه اصولگرا نیز در این خصوص نوشت: استعفای محسن رضایی در نهایت پذیرفته شد و با توجه به مأموریت های محوله جدید رهبر انقلاب به دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، مسئولیت منشی آن به رضایی سپرده شد. دبیرخانه ای که باید نقش جدی تری ایفا کند.

هنوز هیچ مقام رسمی نسبت به این خبر واکنشی نشان نداده است اما به نظر می رسد افزایش ناگهانی این شایعات احتمالا حکایت از تغییر در مدیریت معاونت اقتصادی رئیس جمهور و شورای هماهنگی سران قوا دارد.

دیدگاهتان را بنویسید