آیا مدیرعامل کانون هواداران از داوری مقابل استقلال شاکی است؟

آیا مدیرعامل کانون هواداران از داوری مقابل استقلال شاکی است؟

بهرام امیری درباره آخرین دیدار هواداران مقابل استقلال گفت: این تیم بهترین عملکرد خود را به ما داد و خوب بازی کرد. خوشحالیم که استقلال با تمام وجود مقابل ما بازی کرد چون حقانیت فرزندان ما بیشتر به چشم می آمد.

مدیرعامل کانون هواداران گفت: هواداران می دانند که هواداران چقدر با انگیزه و امیدوار هستند. امیدوارم این بچه ها قدر خودشان را بدانند، چون حتی توانستند با موفقیت از زمین بیرون بیایند.

امیری در خصوص اشتباهات داوری در این دیدار به خصوص در گل دوم استقلال که برخی معتقدند قبل از به ثمر رساندن گل توسط حریف بارگذاری شده بود و همچنین یکی دو صحنه مشکوک پنالتی در محوطه جریمه استقلال گفت: نمی توانم بحث کنم. داوری: “برای ورود. کارشناسان داوری مانند حسین عسگری اظهار نظر کرده اند و بهتر است در این مورد صحبت شود، اما معتقدم رئیس کمیسیون داوری انسان منصفی است و بهتر این مسائل را رصد می کند. امیدواریم اینطور نباشد. ما اشتباه کردیم اما همانطور که به من گفتند گل دوم استقلال سخت بود.

امیری گفت: ما مخالفتی نداریم که آیا کانون هواداران قصد اعتراض یا شکایت از اشتباهات داوری را دارد. ما قصد شکایت نداریم. پیگیری این موارد را به خداداد افشاریان و هیئت منصفه واگذار می کنیم تا اشتباهات تکرار نشود.

مدیرعامل وادی که در حال تقویت تیم و جدایی بازیکنان در تعطیلات نیم فصل است، گفت: قصد داریم در چند پست تعمیراتی انجام دهیم که با نظر سرمربی در روزهای آینده تلاش خواهیم کرد. علاوه بر بازیکنانی که قبلا اعلام کرده بودیم، یک یا دو خروجی دیگر خواهیم داشت که رضا عنایتی امروز با آنها تماس خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید