آیا پرسپولیس با این ستاره حول محور قانون بازی می کند؟ چشم یحیی و پرسپولیسی ها به اوست

آیا پرسپولیس با این ستاره حول محور قانون بازی می کند؟  چشم یحیی و پرسپولیسی ها به اوست

دیدارهای هفته اول بیست و دومین دوره لیگ برتر روزهای جمعه و شنبه هفته آینده پیگیری می شود که در یکی از حساس ترین دیدارها شاگردان «یحیی گل محمدی» در اصفهان به مصاف ذوب آهن خواهند رفت.

باشگاه پرسپولیس در آستانه هفته اول بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال درخواست محرومیت بازیکن جدیدش از سازمان لیگ را مطرح کرده است. حضور چند بازیکن پرسپولیس در دیدار مقابل ذوب آچان زیر سوال است اما فعلا فقط غیبت امید عالیشاه به دلیل محرومیت قطعی است. بازیکنانی مانند مهدی عبدی، حامد پاکدل، تمیروف و خانانف نیز در پرسپولیس مصدوم هستند و به نظر می رسد به جز عبدی دو بازیکن دیگر در ترکیب اصلی پرسپولیس در اصفهان حضور ندارند. مرتضی پورعلیگنجی، مدافع جدید سرپوشان یکی از این بازیکنان است.

این بازیکن در آخرین دیداری که در لیگ ایران در نفت تهران انجام داد مقابل پیکان از زمین بازی اخراج شد. بیش از هفت سال و نیم از آن مسابقه می گذرد. این مدافع جدید سپس راهی چین، قطر و بلژیک شد و در بازگشت به فوتبال ایران پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد.

پرسپولیسی ها معتقدند تا پنج سال دیگر محرومیت پورعلیگنجی رفع می شود اما هنوز تصمیم دقیقی اعلام نشده است. در همین راستا پرسپولیسی ها از سازمان لیگ استعلام کرده اند تا تکلیف شماره هشت خود مشخص شود و آیا امکان استفاده از او در هفته اول وجود دارد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید