آیا یحیی گل محمدی اشتباه فصل گذشته را جبران می کند؟

آیا یحیی گل محمدی اشتباه فصل گذشته را جبران می کند؟

در دیدار این هفته پرسپولیس و ملوان تا گل مهدی ترابی، شاگردان مازیار زارع فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند و حتی به جرات می توان گفت در خانه حریف و در حضور حدود ده هزار پرسپولیسی نمایش نسبتا بهتری ارائه کردند اما بعد از گل ترابی. ، شرایط به کلی تغییر کرد و بلافاصله سعید صادقی یک گل زیبا به ثمر رساند تا بازی در نیمه اول به پایان برسد.

در نیمه دوم شاگردان گل محمدی تقریباً کنترل بازی را در دست گرفتند و یک گل دیگر به ثمر رساندند تا میانگین خود را بالا ببرند. با این اوصاف باید پذیرفت که پرسپولیس بعد از باخت مقابل سپاهان کم کم به شرایط کارخانه بازگشت و مقابل مس رفسنجان عملکرد خوبی نداشت و حالا یحیی گل محمدی به پنج هفته پایانی لیگ امیدوارتر است. قرمزها هفته آینده در کرمان به مصاف مس می روند که طبیعتا بازی آسانی نیست زیرا مس به صنعت نفت آبادان باخت و حالا خطر سقوط را تا حدودی احساس می کند.

به همین دلیل آنها برای گرفتن حداقل یک امتیاز از پرسپولیس دست و پنجه نرم می کنند اما تکلیف پرسپولیس و گل محمدی مشخص است. پرسپولیس در دیدار مقابل ملوان شاهد تولد دوباره سعید صادقی بود، بازیکنی که به بمب نقل و انتقالات لقب گرفت و چند هفته را به دلیل مصدومیت از دست داد.

صادقی حالا امیدوار است با این عملکرد و با توجه به اینکه شاگرد امیر کلانوی در گل گهر سیرجان بوده به تیم ملی دعوت شود. سرمربی جدید تیم ملی روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی گفت: تضمینی برای حضور بازیکنان قبلی در رده های بعدی وجود ندارد و قطعا بازیکنان شایسته و آماده لیگ برتر را به اردوی تیم ملی دعوت خواهیم کرد. . طبیعتا امثال سعید صادقی و مهدی کایدی امیدوارند در اردوهای بعدی به تیم ملی دعوت شوند اما به هر حال صادقی برای رسیدن به این هدف باید در دیدارهای بعدی پرسپولیس به درخشش خود ادامه دهد.

گل محمدی مقابل ملوان نشان داد که توانسته از نظر روحی و روانی تیمش را از بحران پیش از عید رهایی بخشد و حالا به آینده امیدوار است. آینده البته کاملا در اختیار پرسپولیس نیست و باید پذیرفت که سرنوشت قهرمانی در دست سپاهانی هاست که می خواهند بعد از سال ها جشن قهرمانی بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید