آیا یزدانی آماده جدایی از استقلال در وظیفه است؟

ایران ورزشی در 28 دی ماه به احتمال حذف بازیکنان استقلال از تیم ملی فوتبال ایران اشاره کرد. این خبر چند روز بعد از سوی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تایید شد.

این تصمیم برای جلوگیری از ابتلای سایر ملی پوشان به ویروس تاج گرفته شد و از آنجایی که دو تا سه بازیکن استقلال نیز از نظر سرمربی تیم ملی برای حضور در این اردو در نظر گرفته شده بودند، این تصمیم برای عدم ابتلای سایر بازیکنان اتخاذ شد. . و اردوی تیم ملی در کمترین خطر است. به این ترتیب هیچ بازیکنی از استقلال در اردوی تیم ملی حضور نخواهد داشت.

شاید فعلاً غیبت استقلال در اردوی تیم ملی به خودی خود چندان حاد تلقی نشود، به خصوص اگر یک بازیکن استقلالی هم به اردوی تیم ملی دعوت شده باشد، قطعاً چنین شانسی برای حضور در تیم ملی نداشته است. مشکل اینجاست که حذف سیاوش یزدانی از تیم ملی فوتبال ایران آینده او در استقلال را به خطر می اندازد.

طبق اخبار منتشر شده در ماه های اخیر این بازیکن فقط تا 31 اسفند می تواند از معافیت سربازی استفاده کند و خدمت سربازی را پشت سر بگذارد. البته در روزهای اخیر اخبار ضد و نقیضی مبنی بر اینکه یزدانی قطعا بعد از آن تاریخ قرار می گیرد منتشر شده است. برخی منابع خبری می گویند بدون اینکه مشخص شود بازیکنانی که از این قانون استفاده کرده اند می توانند یک سال دیگر از اردو بروند اما هنوز هیچ یک از مسئولان ارشد این موضوع را تایید نکرده اند. با این تفاسیر باید منتظر تکلیف از سوی نهادهای مربوطه باشیم و یزدانی نیز تا آن روز صبر کند.

دیدگاهتان را بنویسید