آیت الله جعفری عاشق ائمه انقلاب است


ساعت: 12:09
تاریخ انتشار: 09/03/1401
کد خبر: 1913371

اصغر عسگری گفت: آیت الله جعفری در همه عرصه ها پیشکسوت بود و با اینکه جایگاه اجتماعی داشت، هیچ گاه اهل سیاست نبود و انقلابیون را زیر بال خود گرفت و ارادت و عشق به ائمه انقلاب داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; حجت الاسلام و المسلمین اصغر عسگری پیش از ظهر امروز در مراسم یادبود رحلت امام راحل کرمان آیت الله سید یحیی جعفری اظهار داشت: برگزاری این دیدار نشان دهنده احترام مردم مسلمان و انقلاب به مرد بزرگی است که دارای سابقه است. در عرصه های مختلف انقلاب و در فراز و نشیب ها حضور داشته اند، فراموش نمی کنند.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: این جلسه تجلیل از علم و دانش و قدردانی از خدمت صادقانه و خالصانه است. جان و دل این دیدار تجلیل از مرد مؤمن، متدین و انقلابی است که دیداری ارزشمند و معنوی است.

وی بیان کرد: مردم در این دنیا چهره و رویکردی غالب دارند و در جامعه به یک چهره و نام شناخته می شوند; برخی به عنوان سیاستمدار، برخی کارآفرین، برخی خوب، برخی پزشکان و برخی به علما و مجتهدین، برخی به عنوان رزمندگان، مردان میدانی و مبارزی به یادگار مانده اند.

حجت الاسلام والمسلمین عسگری افزود: رویکرد و وجه غالب شهید سلیمانی مرد میدانی است و از او به عنوان مردی موفق در عرصه جنگ، مبارزه با اشرار، مقاومت در منطقه و نظامی یاد می شود. مرد.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در وصف شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شصت عنوان برای حاج قاسم ذکر کرده اند، اظهار داشتند: برخی افراد پاک و پاکیزه به حساب می آیند. معروف به کدورت بوده و خداوند متعال از این افراد به عنوان طیبین یاد می کند و آیت الله سید یحیی جعفری نیز چنین فردی بوده و از نظر اخلاقی، مالی، سیاسی و… زندگی پاک و زیبا و زیبایی داشتند.

وی ابراز کرد: این مرد از نظر صفا و اخلاص زندگی پاکی داشت و از مبارزان قبل از انقلاب و در دوران دفاع مقدس از حامیان مادی و معنوی رزمندگان بود. آیت الله سید یحیی جعفری مردی بود که نیازهای رزمندگان را با عزت نفس و ارزش معنوی تامین می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عسگری بیان کرد: آیت الله سید یحیی جعفری مردم را به تقوا در صحنه اقامه ارزش ها و نماز جمعه به مدت چهل سال در قلعه امامت توصیه کرد. درس مردمی بودن، ساده زیستی و عدم تمسک به القاب را باید از این مرد بزرگ آموخت.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: آیت الله جعفری در همه عرصه ها پیشتاز بود و با اینکه دارای موقعیت اجتماعی بود هرگز به سیاست پرداخت و انقلابیون را زیر بال خود گرفت و ارادت و عشق به ائمه انقلاب داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید