آیت الله مکارم خطاب به سردار رادان: در مورد «لایت پروژه» آرام نگیرید و قاطعانه ادامه دهید.

آیت الله مکارم خطاب به سردار رادان: در مورد «لایت پروژه» آرام نگیرید و قاطعانه ادامه دهید.

حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی پیام آیت الله مکارم شیرازی در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی سردار رادان را ابلاغ کرد. وی گفت: آیت الله مکارم شیرازی سلام کردند، خدا رحمت کردند و از زحمات سردار رادان تشکر کردند. وی با تشکر ویژه از طرح نور گفت: با جدیت این برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی و احترام نکنید، آرام نگیرید و محکم ادامه دهید و برای موفقیت پلیس دعا کنید.

حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی پیام آیت الله مکارم شیرازی در حمایت از طرح نور پلیس سردار رضان را ابلاغ کرد.

به گزارش «انتخاب»، حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی در مراسم تجلیل از سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور که صبح جمعه با حضور مدیران مدارس ناحیه علیمه، روحانیون و امام جمعه برگزار شد. مسؤولان علی بن موسی الرضا علیه السلام اظهار داشتند: منصب حضرت ولی عصر فدای لباس روحانیت نیست و امثال سردار رادان شایسته این مقام هستند.

به گزارش خبرنگار رسا، وی با اشاره به اینکه برای حضور در این جلسه به دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی رسیدم، گفت: حضرت آیت الله مکارم شیرازی به ایشان سلام کردند، خداوند متعال را فرمودند و از زحمات سردار رادان تشکر کردند. وی با تشکر ویژه از طرح نور گفت: با جدیت این برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی و احترام نکنید، آرام نگیرید و محکم ادامه دهید و برای موفقیت پلیس دعا کنید.