ابطال 16 پروانه کسب در فروشندگان سیار در کرمانشاه

ساعت: 18:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801660

رئیس اتحادیه انفورماتیک و کامپیوتر کرمانشاه اعلام کرد؛

شمس الله امیری گفت: در یک ماه گذشته 16 پروانه کسب در صنف فروشندگان تلفن همراه کرمانشاه ابطال شده است که رقمی بی سابقه است، به طوری که پیش از این تعداد سالانه پروانه کسب باطل می شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شمسلاخ امیری به مرصادنیوز گفت: بازار تلفن همراه پس از افزایش قیمت دلار دچار آشفتگی شد. البته الان عرضه اش بهتر شده. با این حال، بازار تلفن همراه همچنان در رکود است. “

وی با بیان اینکه تحویل گوشی تلفن همراه باید توسط واردکنندگان در استان ها انجام شود، افزود: متاسفانه در استان کرمانشاه مردم در این راستا سرمایه گذاری نمی کنند تا رکود بازار و گرانی گوشی کاهش یابد.

رئیس اتحادیه انفورماتیک و کامپیوتر کرمانشاه خاطرنشان کرد: فوران تاج در این مدت آسیب بسیار شدیدی به صنف فروشندگان موبایل وارد کرد و اکثر خرده فروشان سرمایه خود را از دست دادند.

امیری گفت: علاوه بر این، سازمان های مالیاتی، تامین اجتماعی و بانک ها کمکی به اصناف نکرده اند و این در حالی است که اصناف همواره در ارائه خدمات در حوزه های مختلف پیشگام بوده اند.

وی گفت: در ماه های اخیر تعداد زیادی از کسبه صنف فروشندگان تلفن همراه با تاخیر در استخدام واحدهای صنفی و برگشت چک مواجه شده و تعدادی نیز ورشکست شده اند.

وی افزود: تاکنون هیچ ارگانی به اتحادیه فروشندگان تلفن همراه کمکی نکرده است، در حالی که با توجه به فراگیر شدن تاج، قول ارائه خدماتی از جمله مزایای بدون بهره و معافیت مالیاتی را داده اند.

رئیس اتحادیه انفورماتیک و رایانه کرمانشاه افزود: در یک ماه گذشته 16 پروانه کسب در صنف فروشندگان تلفن همراه باطل شد که این رقم بی سابقه است چرا که سالانه این تعداد پروانه کسب باطل می شود.

امیری بیان کرد: اگر کارکنان به اصناف کمک کنند بازار فروش آنها رونق می گیرد اما تاکنون حمایت های صنفی به وعده های زبانی محدود شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید