ابعاد پرونده مهسا امینی نیاز به بررسی دقیق و کامل دارد


ساعت: 13:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898291

رئیس قوه قضائیه گفت: از زمانی که از فوت خانم مهسا امینی مطلع شدیم، قوه قضائیه با جدیت پیگیر موضوع بوده و تاکید شده است که ابعاد پرونده با دقت و جدیت بررسی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام غلامحسین محسنی آژه ای ضمن ابراز همدردی با خانواده مرحومه مهسا امینی گفت: در چند روز اخیر این دختر 22 ساله به رحمت الهی در گذشت اما نحوه فوت وی در دست بررسی است و با ما همدردی می کنیم. به طور کامل به خانواده می رود.» که فوت کرده است

وی بیان کرد: مردم، مسئولان، دستگاه های قضایی، اجرایی، مقننه و… با این خانواده همدردی دارند و البته پیگیری های این پرونده همچنان ادامه دارد.

محسنی آژه ای افزود: وظیفه قوه قضائیه و برخی دیگر از مسئولان این است که به طور جدی به این موضوع بپردازند که چه اتفاقی افتاده و چرا این خانم فوت کرده است.

وی ادامه داد: از زمانی که از فوت این بانو مطلع شدیم دستگاه قضایی با جدیت پیگیر موضوع بوده و تاکید شده است که ابعاد پرونده با دقت و جدیت بررسی شود.

علاوه بر این، پزشکی قانونی نیز در حال رصد است و تمام اقدامات اولیه از جمله نمونه برداری از جسد این زن و ارسال آن به آزمایشگاه انجام شده است و باید منتظر نتیجه آزمایش ها باشیم.

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: با دادستان تهران صحبت کردم تا موضوع را از نظر تذکر به این خانم و هدایت به مکان دیگری و همچنین بررسی تمامی دوربین های عمومی و خصوصی در محل های قاچاق بررسی کنند.

محسنی ادجه ای گفت: به خانواده خانم امینی اطمینان می دهم که پرونده با سرعت و دقت پیگیری می شود و نتیجه تحقیقات بر اساس قانون و موازین اعلام می شود ضمن اینکه هیچ ملاحظه ای در این زمینه نخواهیم داشت.


بیشتر بخوانید:

پیگیر موضوع درگذشت مهسا امینی هستیم

وضعیت شهر ساکز عادی و آرام است/ اینترنت همراه اول وصل شد

دیدگاهتان را بنویسید