مجلس در حال بررسی پرونده مهسا امینی است


ساعت: 11:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1897967

پس از حادثه مهسا امینی، محمدبکر کلیباف، رئیس شورای اسلامی، کمیسیون داخلی کشور و شوراها را موظف به بررسی فوری و دقیق همه ابعاد این موضوع کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پس از حادثه مهسا امینی، محمدبکر کلیباف، رئیس شورای اسلامی، کمیسیون داخلی کشور و شوراها را موظف به بررسی فوری و دقیق همه ابعاد این موضوع کرد.

در همین راستا به سراغ رئیس کمیسیون و شوراهای امور داخلی کشور رفتیم تا در آخرین روند رسیدگی به پرونده مهسا امینی باشیم.

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی و مشاوران شورای اسلامی نیز ضمن تشریح روند اقدامات این کمیته اظهار داشت: پس از دستور رئیس مجلس، کمیسیون امور داخلی مجلس شورای اسلامی مجلس برای رسیدگی به پرونده مهسا امینی کمیته ای متشکل از نمایندگان مجلس و همچنین جمعی از وکلای دادگستری و کارشناسان ناظر برای رسیدگی به این پرونده تشکیل شد.

وی با بیان اینکه گزارش اولیه را از ناجا دریافت کرده ایم و شواهدی دال بر ضرب و شتم وجود ندارد، گفت: این کمیسیون از امروز با حضور نمایندگان نیروی انتظامی بررسی دقیق پرونده مهسا امینی را آغاز کرده است.


بیشتر بخوانید:

پیگیر موضوع درگذشت مهسا امینی هستیم

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با تاکید بر اینکه امیدواریم هر چه سریعتر ابعاد دقیق پرونده مهسا امینی مشخص شود، گفت: وی تصریح کرد: مدارک لازم به صورت قانونی اخذ شده و انشالله پس از جمع بندی دقیق گزارش مربوطه را تقدیم مجلس خواهیم کرد.

جوخار در خصوص انتشار اخبار کذب مبنی بر ضرب و شتم مرحومه مهسا امینی توسط نیروهای ضد انقلاب و برخی منابع داخلی گفت: اخبار منتشر شده و همچنین گزارش پزشکی قانونی ضرب و شتم مهسا امینی را تایید نمی کند.

وی افزود: مسلم است که ضدانقلاب و برخی از جریان های داخلی که عوامل دشمنان هستند سعی می کنند این ماجرا را به گونه ای بیان کنند که فضای جامعه متشنج شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با تاکید بر اینکه اخبار منتشر شده مبنی بر ضرب و شتم مهسا امینی صحت ندارد، گفت: شورای اسلامی قطعاً با بی طرفی کامل این پرونده را بررسی و به اطلاع مردم عزیز و ایران رساند. ارائه خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید