ابلاغیه جدید به بانک ملی مبنی بر سرقت از شعبه دانشگاه/ حکم دادگاه برای احراز مالکیت اموال افشا شده

ابلاغیه جدید به بانک ملی مبنی بر سرقت از شعبه دانشگاه/ حکم دادگاه برای احراز مالکیت اموال افشا شده

روز جدید بانک ملی ایران اعلام کرد: حکم قضایی برای احراز هویت اولیه مالکیت اموال مکشوفه صاحبان وجوه استیجاری واحد دانشگاهی صادر شد.

بانک ملی ایران با صدور اطلاعیه ای آخرین اخبار از سرنوشت اموال لو رفته گاوصندوق شعبه دانشگاه را که در یک ماه گذشته به سرقت رفته بود، بیان کرد.

بانک ملی در این اطلاعیه گفت: پیش از این، اموال به نمایش گذاشته شده شامل سکه، ارز و مصنوعات طلا به نمایندگی از دادسرا و با حضور نمایندگان پلیس آگاهی تهران توسط کارگروهی متشکل از کارشناسان طلا و جواهر تفکیک شد. بانک ملی ایران ، ارزیابی و مهر و موم و تحویل خزانه داری بانک ملی ایران شد و پس از آن دستور مقام محترم قضایی مبنی بر احراز هویت مقدماتی مالکیت این املاک آغاز خواهد شد. در اسرع وقت.

در این پیام تاکید شده است: اقدامات لازم با نظارت بازپرس محترم پرونده از بانک ملی ایران به منظور انجام اقدامات مقدماتی جهت احراز هویت و تعیین مالکیت ملک و تعلق آن به مالکان با سرعت، دقت و صحت در حال انجام است. جدیت

بدیهی است نتایج به دست آمده و مراحل کشف و انتقال توسط دادگاه تجدیدنظر به اطلاع تک تک مالکان خواهد رسید.

بانک ملی ایران در این اطلاعیه از صاحبان اموال مکشوفه خواسته است تا با حفظ آرامش به کارشناسان و مرجع محترم قضایی اجازه تطبیق، شناسایی و تحویل ملک را بدهند.

به گزارش تسنیم، در تعطیلات نیمه خرداد سارقان با ورود به شعبه بانک ملی روبروی دانشگاه تهران، چندین گاوصندوق و مقداری از تجهیزات اتاق سرور و مرکز مانیتورینگ این شعبه را به سرقت بردند که سارقان در روز اول دستگیر شدند. اعلام سرقت شده

13 نفر به اتهام سرقت از بانک ملی دستگیر و مقادیر زیادی اموال مسروقه نیز کشف شد. 10 نفر از متهمان در تهران و شمال کشور و سه نفر از سارقان فراری در کشور همسایه دستگیر شدند.

به گفته پلیس، این سرقت حوالی ساعت 2 بامداد روز 23 خرداد رخ داده و سارقان حوالی ساعت 12 بامداد در بانک حضور داشتند، اما این سرقت ساعت 8 صبح روز 25 خرداد ماه رخ داد و برخی از سارقان حدود ساعت 6 صبح موفق به ترک کشور شدند. .

به گزارش مونسان؛ عضو هیئت مدیره بانک ملی، این سارقان محتویات 162 گاوصندوق از هزار گاوصندوق واحد دانشگاهی را به سرقت بردند و 162 گاوصندوق از 250 گاوصندوق را که در دست مشتریان بود شکستند و هر گاوصندوقی که پر بود را شکستند. .

دیدگاهتان را بنویسید