ابووهاب همچنان حبیب حرم/حاج حسین است; سردار بصیرت


ساعت: 12:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۱۹
کد خبر: 1888974

در پاسخ به جسارت سرکرده اغتشاشگران، شهدای مدافع حرم پرورش یافتند;

روایت درد دل و آزادگی حبیب حرم، رهبر فرهنگی جبهه مقاومت، حدیث عاشقی است که در شب زیارت سیدالشهدا(ع) شربت شهادت را نوشید و چه عجب که یاغی ها هستند. هنوز از بصیرت حاج حسین در اطفاء شورش و از اسرار، وسواس پرشور ابووهاب رنجیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; این روزها بیانیه میرحسین موسوی یکی از سرکردگان فتنه در فضای مجازی منتشر شد که در آن به سردار کشته شده حمدانی توهین شد. امت آزادیخواه و دوستدار اهل بیت معصومین و پاکی ایران اسلامی همچنان لکه رقص و پایمالی شورشیان در نبرد عاشورا است. 88 کسانی که چهره های شورشیان را می بینند، که پاک نیستند، و چگونه می ترسیم که برخی برای دیده شدن دست به هر کاری بزنند. حتی توهین به سیدالشهدا(ع) اگر آنها را رها کنیم، طبق میلشان، می خواهند علیه خدا قیام کنند!


به افتخار ملت آزاده و شهیدپرور ایران نیست که اینگونه افراد هنوز مجازات نشده اند و رسیدگی به این ادعا موکول به بعد است..


و برسیم به داستان فرمانده کشته شده حمدانی، حبیب حرم که به فرونشاندن ناآرامی ها کمک کرد. 88 سنگی به پیشانی او اصابت کرد و به گفت و گو با سنگ اندازی نشست و مانند اربابش تا آخرین لحظه دست از هوشیاری برنداشت و آرام این یاغی را صدا زد و در گوشه مظلومیت روستا گفت چرا کیست. به خوبی می دانست که برخی از شورشیان آن روزها فقط فریب خورده بودند.


بصیرت شهید همدانی در نشان دادن حقیقت اسلام واقعی در میان غبار غم انگیز آشوب 88 مرز حق و باطل را روشن کرد و اینکه چقدر مردم با این روشنگری ها خط و مسیر خود را از شورشیان جدا کردند و گویان با رهبرشان صحبت می کنند حماسه است. 9 روز را تعیین کردند.


در همین راستا فاطمه زنگنه خبرنگار پایگاه خبری رودآور که اولین رسانه ای بود که خبر شهادت شهید همدانی را منتشر کرد، از گفتگو با خانواده شهید حمدانی، فرماندهان و فرماندهان، درباره این شهید وارسته صحبت کرد. اقشار مختلف مردم که همسر شهید حمدانی در مورد بزرگترین آرزویش گفت; پیروی از هدایت و ادامه راه شهدا.


همسرش گفت که حاج حسین هر چه داشت، جانش، مالش، آبرویش را فدا کرد تا حکمت و راهنمایی بدهد..


وهب حمدانی فرزند این شهید والامقام نیز به خبرنگار رودآور گفت: سردار جانباخته ما خود را مدیون خانواده شهدا می دانست و دیدار با آنها را فراموش نمی کرد و این موارد را به عنوان یک دوست خوب برای فرزندش تعریف می کرد، لذا ایشان خود را مدیون خانواده شهدا می دانستند. در عمل یاد خواهند گرفت که کار بسیجی کار فرهنگی است. افزایش آگاهی در جامعه اسلامی.


و اما در وصف این شهید وارسته همین بس که رهبر انقلاب در اوایل شهادت فرمودند: «این رزمنده قدیمی، مخلص و پرتلاش، دوران جوانی پاک و وارسته خود را در جبهه های عزت و کرامت سپری کرد. دفاع از میهن اسلامی و نظام جمهوری اسلامی آخرین مرحله عمر خود را با برکت و چهره نورانی خود در پاسداری از حریم اهل بیت علیهم السلام و مقابله با تکفیر و ضداسلام گذراند. در این جبهه به آرزوی خود که همانا جان باختن در راه خدا و در راه جهاد است افتخار می کرد. خدا رحمتش کند و رحمت و رحمت خدا بر او باد


اوست که رهبر انقلاب در مأموریت های دفاع مقدس به ایشان می فرمودند: من برای حفظ شما دعا می کنم.

مظاهر مجیدی فرمانده لشکر انصارالحسین(ع) از یاران شهید حمدانی در گفت و گو با خبرنگار عصرحمدان گفت: سردار حمدانی از فرماندهان ارتش است. 27 این محمد رسول الله (ص) بود که همراه با شهبازی در آزادسازی خرمشهر نقش ویژه ای داشت..


گفت: سردار شهید حمدانی سال 1393 وی در هجدهمین اجلاس پیشکسوتان جهاد و شهادت از خداوند منان خواست که یاران ما شهید شدند به ما توفیق شهادت بده و این رهبر بزرگ اسلام در کمتر از یک سال به شهادت رسید. وسط غم و اندوه.

امام جماعت حجت الاسلام مرتضی موحدی تویساکارن نیز درباره شخصیت شهید حمدانی گفت: ائتلاف ایران، سوریه، روسیه و عراق علیه داعش، این فرزندان غیرقانونی و تروریست آمریکا را شهدایی چون شهیده سلیمانی و مرطیه حمدانی تشکیل دادند. و سرنگون می کنی به زمین..


وی افزود: شهادت سردار همدانی در آن روزها عطش مدافعان حرم را برای اعلام آمادگی در راستای آزادی دین و برافراشتن پرچم اسلام تشدید کرد..

محمدمهدی مفتاح نماینده مردم تویسرکان در شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصرمدان؛ وی با تاکید بر اینکه شهادت سرلشکر همدانی در راستای استکبارستیزی و در دفاع از حرم و مبارزه با جریان تکفیری بود، گفت: در زندگینامه این شهید در دفاع از اسلام و تلاش خالصانه برای جوانان نکات آموزنده ای وجود دارد..


وی ادامه داد: سرلشکر همدانی بعد از جنگ در کنترل شورش کشته شد 88 نقش مهمی ایفا کردند و او نیز در خط مقدم مبارزه با استکبار فراتر از مرزهای جغرافیایی و پاسداری از حرم حضرت زینب(س) حضور یافت و در این مسیر به مقام گرانقدر شهادت نایل شد..


مفتح تصریح کرد: تلاش های خالصانه و صادقانه سرلشکر شهید حمدانی درس بزرگی برای جوانان و علاقمندان به اسلام و نهضت اسلامی است و روزی زندگی نامه و جانفشانی های ایشان منتشر می شود و همانطور که در تاریخ ثبت می شود. در تمام لحظات زندگی او نکات آموزنده ای خواهد بود جوانی مایه افتخار ایران اسلامی است.

سعید سعیدی فرمانده سابق سپاه ناحیه تویسرکان نیز به خبرنگار عصر همدان گفت: وی گفت: ویژگی شهید حسین ولایتمداری و مدافع اسلام است و در واقع این شهید راه را برای نابودی جریان تکفیری باز کرد..


وی تصریح کرد: سردار شهید حسین حمدانی از فرماندهان نخبه هشت سال دفاع مقدس بود که با استکبار ستیزی و روحیه رهبری خود در راستای دفاع از اسلام، انقلاب و الگوسازی برای ایجاد وحدت بین نیروهای سوری برای مقابله با جریان تکفیری و گروه تروریستی. داعش تلاش های بی شماری انجام داده است.

گلمرضا فریدونی مدیرمسئول روزنامه همدان سلام در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ وی گفت: شهید حمدانی اسرار عالم هستی را کشف و درک کرد که راز دنیا حول محور امام حسین (ع) می چرخد ​​و به همین دلیل تمام غم و اندوه او نوعی خدمت به اهل بیت بود. نظام -بیت (عج)..


فریدونی افزود: شهید حمدانی شخصیتی چندبعدی بود به همین دلیل ظاهر نظامی قدرتمندی که باید در جنگ های نامتقارن داشت را داشت و این تجربیات فراوان را در هشت سال دفاع مقدس در جبهه ها و قبل از آن در ناامنی کردستان به دست آورد. نیروی بسیار ماهری بود.


وی همچنین یکی از علایق شهید حمدانی را در زمینه خدمت رسانی و سازماندهی روضه رزمندگان عنوان کرد و اظهار داشت: شهید حمدانی علاقه زیادی به برگزاری و یا حضور در مجالس روضه اهل بیت(ع) داشت و بود. موسس روزادا و تا همین اواخر نیز رئیس هیئت رزمندگان بود.


مدیرمسئول روزنامه حمدان سلام افزود: این عشق و ارادت شهید حمدانی به سید و سالار شهیدان را می توان در آخرین سفر کربلای معلی و حضور در موکب اربن حسینی (علیه السلام) مشاهده کرد. با انگیزه پیمودن راه شهدا، حاج حسین برای پاسداری از حرم حضرت زینب(س) قوی شد تا به عنوان قوه مستشاری در سوریه، خادم اهل بیت علیهم السلام به شمار آید. .) و برای حفاظت از حرم وارد آتش نشانی شوید..


به گزارش اشرامدان؛ «سردار شهید حسین همدانی» از فرماندهان قدیمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی و از بنیانگذاران سپاه همدان بود و مدتی نیز فرمانده ارتش بود. 27 محمد رسول الله مسئول بود. این شهید والامقام که از مستشاران ارشد نظامی ایران در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) بود، شامگاه پنجشنبه دار فانی را وداع گفت. 16 یک ماه دیگر از سال 1394 در سوریه به شهادت رسید. اگر شورشی بیاید، چیزی بگوید و برود، چه می شود و بگذارید دیده شود!


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید