پیام ولادت امام حسین (ع) افزایش بصیرت و وحدت بین مردم است


ساعت: 13:28
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813386

استاد فایق رستمی امام جمعه سنندج در سخنانی از امام حسین (ع) خواست تا در روابط انسانی از امام حسین (ع) الگو بگیرند و گفتند: امروز با اقتدا به امام حسین (ع) باید بصیرت و وحدت در رأس امور قرار گیرد و آن پیام تولدش.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین (ع) اظهار داشت: می گویند البته ایمان خالصانه بود و احساس می کرد. خیلی مهمه

وی با بیان اینکه موج شادی ولادت امام حسین (ع) به راه افتاد، گفت: میلاد این امام بزرگوار نه تنها در میان شیعیان، بلکه در میان اهل سنت نیز جشن گرفته می شود و این نشان دهنده اهمیت میلاد امام حسین (ع) است. ).

وی با بیان اینکه همانطور که امام حسین (ع) ولی اسلام بود، همه پاسداران نیز پاسدار اسلام هستند، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران باید مانند امام حسین (ع) در مسیر عبادت و بندگی باشد که از سخنان خود استفاده می کند. برای روشنگری مردم

مامستا رستمی امام حسین (ع) را بزرگترین امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: امام حسین (ع) چراغ راه و کشتی نجات و همه بزرگان و علمای اهل سنت در بحث عشق و ارادت به امام هستند. حسین (ع) نظر داشته باشید.

امام جمعه از سنندج با اشاره به اینکه امام حسین (ع) پاسدار اسلام است و شهادتش در میان ظلم و ستم به شهادت رسید، افزود: اسلام به برکت خون امام حسین (ع) است.

مامستا رستمی الگوبرداری از امام حسین (ع) در روابط انسانی را خواستار شد و افزود: امروز با پیروی از امام حسین (ع) باید روشنگری و وحدت در راس امور قرار گیرد و این پیام ولادت امام حسین است. ) “.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید