اتحاد ارتش و سپاه، ناامیدی و خشم دشمنان را رقم زد


ساعت: 17:47
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822681

فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت روز ارتش گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران خطاب به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری ایران.”

متن بیانیه فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

به نام خدا

برادر گرامی رفیق مجاهد امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام و تبریک؛

فرا رسیدن 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی های نیروی زمینی آجا که یادآور درایت، هوشمندی و تدبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی است. امام خمینی (ره) در حفظ ارتش و توطئه بزرگ منافقین و ضدانقلاب، تحلیف نظام مقدس جمهوری اسلامی را به شما و خانواده بزرگ ارتش مقتدر و شریف تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

در حماسه ها و جانفشانی های بزرگ ارتش عزیز در راه حفظ استقلال، تمامیت ارضی و منافع ملی کشور در 44 سال گذشته به ویژه در هشت سال دفاع مقدس که اکنون با ابتکارات در حال توسعه است، تردیدی وجود ندارد. خلاقیت و فن آوری دفاعی و قابلیت های نظامی. توان بازدارندگی امروز در عرصه‌های مختلف و همچنین هوشمندی در شناخت الزامات بازدارندگی مؤثر در برابر تهدیدات محسوس از سوی اردوگاه دشمن، جبهه دشمن به‌ویژه رژیم تروریستی و مافیایی آمریکا را متبلور کرده است. کشورها و متحدان شرور منطقه ای و فرامنطقه ای آنها. و از هرگونه فکر و خیال حمله و تعرض به ایران اسلامی محتاط است.

خداوند متعال را شاکریم که سیمای زیبای اتحاد، برادری، همدلی، همراهی و هم افزایی «ارتش غیور جمهوری اسلامی ایران» و «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» همواره موجبات رضایت امام و بزرگواران را فراهم کرده است. ملت بزرگوار ایران، بر خلاف آنها، یأس و خشم دشمنان میهن اسلامی را نشانه رفته است.

یاد، نام، یاد و آرمانهای بلند شهدا همواره در ارتش جمهوری اسلامی ایران جاودانه خواهد بود و عزت، اقتدار، سربلندی و موفقیت روزافزون این سردار مؤمن، فرهیخته، انقلابی و توانمند از سردار دلیر و توانمندش. رفقای قهرمان در قلعه های خطرناک و حساس در ماموریت ها. این سازمان را با عنایت حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و پیروی از تدابیر و فرامین قائم مقام معظم رهبری و مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) به خداوند متعال می سپارم. .

سرلشکر حسین سلام

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید