اتصال بوشهر به خط ریلی و تکمیل جاده به صورت رایگان در اولویت دولت است/ درخواست شهردار بوشهر از نظامیان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر؛ به همین مناسبت اولین سال برنامه ریزی دولت مردمی همزمان با سالروز شهادت 15 هزار نفر از کارکنان در هفته استاندار بوشهر، شهردار بندر بوشهر و اعضای شورای شهر بوشهر آغاز شد. بهره برداری از پروژه های شهرداری بندر بوشهر.


45857932IMG 20220830 WA0013 خبر خاکستری


اتصال راه آهن بوشهر و تکمیل رایگان جاده بوشهر به شیراز خواسته مردم از دولت است.

هادی رستمیان رئیس اداره هماهنگی عمران ناحیه بوشهر نیز در این مراسم با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: تمدن های کهن را آبهایی به وجود آورده اند که جمهوری اسلامی ایران با قدمت شمال از آن. به سمت جنوب، بر اساس زندگی با دریا تاریخچه ای طولانی داد.


9997 %DB%B0%DB%B9%DB%B2%DB%B5%DB%B4%DB%B8 خبر خاکستری

رستمیان ادامه داد: استان بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر هم مرز با دریا و دارای شرایط ویژه است، با این حال کمترین زمین در اختیار شهرداری قرار گرفته و این محدودیت اراضی باعث ایجاد مشکل در فعالیت های مدیریتی شهر شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر افزود: پروژه های چشم نوازی باید در شهر بوشهر ایجاد شود تا مردم و سایر گردشگران بتوانند اقدام را به صورت بصری لمس کنند. باید همه دستگاه های اجرایی شهرداری را برای سیمای شهر بوشهر همراهی کنند.

وی با اشاره به اینکه رشد و توسعه در بوشهر ایجاد شده است، گفت: همه مدیران و مسئولان استان بوشهر با هماهنگی در حال پیگیری پروژه های بزرگی از جمله اتصال استان بوشهر به خط ریلی و ساخت پروژه بزرگراه بوشهر – شیراز در قالب ویژه هستند. سفارش کار است

رستمیان با بیان اینکه آرامش، آسایش و سلامت محیط زیست حاصل تلاش شبانه روزی مجموعه شهرداری است، تاکید کرد: در جهاد اقتصادی باید از مردم و سرمایه گذاران حمایت شود و در سایر ابعاد نقش رسانه کاملاً کلیدی است.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به تجلیل استان بوشهر از مفاخر در سطح بین المللی تاکید کرد: مجموعه شهرداری و شورای نامگذاری مکان افراد شاخص را بررسی و نامگذاری کنند و من مکانی به نام ایرج نبی را پیشنهاد می کنم. از چهره های علمی و پزشکی استان بوشهر نام ببرید.


59598834IMG 20220830 WA0018 خبر خاکستری


در دولت سیزدهم درصدد رفع مشکلات درمانی هستیم

صالح رحیمی استاندار بوشهر با بیان اینکه امروز مدیران اجرایی تلاش کردند تا شاهد تحولات خوبی در زمینه ساخت و ساز بندر بوشهر باشیم، گفت: از زمانی که تیم جدید در شورای شهر بوشهر شروع به کار کرد، اتفاقات خوبی در حوزه عمرانی رخ داده است.


38316678IMG 20220830 WA0012 خبر خاکستری

وی افزود: امروز شاهد حضور مدیران ارشد در استان بوشهر هستیم. این نشان دهنده مطالبات مسئولان استان بوشهر از کشور است. معاون اول رئیس جمهور در اولین روز از آغاز هفته دولت عملکرد خوبی داشت.

رحیمی تصریح کرد: آیت الله صفایی بوشهری و آیت الله حسینی بوشهری در کنار همه مسئولان استان وحدت و همدلی بسیار بالایی را برانگیختند. شاهد اتفاقات خوبی با شوراها به شهرداری، شهرداری به دولت منطقه و دولت منطقه به دستگاه های اجرایی برای وحدت خواهیم بود.

استاندار بوشهر گفت: خوب نیست قسمتی از شهر بوشهر فاضلاب نداشته باشد، مردم با کوچکترین مشکل پزشکی استان را ترک کنند. ما در یک بحران شفابخش هستیم و بسیاری از کاستی های گذشته شایسته مردم بوشهر نیست. سعی می کنم در دولت سیزدهم از خروج کسی از استان برای درمان جلوگیری کنم.

وی گفت: در حال پیگیری هستیم. از میدانان، نیروی هوایی حدود 100 متر تا منطقه کشتیرانی عقب نشینی می کند و در اختیار بخش گردشگری قرار می گیرد.


سیاه کوچه ها و اصلاح حمل و نقل شهری از اولویت های شورای شهرداری است

وحد نیک راش رئیس شورای شهر بوشهر گفت: شهر بوشهر ظرفیت های بالایی دارد و با شناسایی آنها با نگاه راهبردی محقق می شود. در سال گذشته تلاش کردیم پروژه های ناتمام را در دستور کار قرار دهیم که بسیاری از آنها در سال جاری به اتمام می رسد.


7807 %DB%B0%DB%B9%DB%B0%DB%B7%DB%B5%DB%B3 خبر خاکستری

نیک راش با اشاره به اینکه پروژه هایی که معطل مانده بود به اتمام رسیده است، تصریح کرد: در تکمیل پروژه تقاطع شهید سلیمانی موانعی برای جابجایی دکل های فشار قوی وجود داشت که با پیگیری و 35 میلیارد تومان از محل این موانع رفع شد. منابع شهرداری و 35 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای تکمیل آن اختصاص یافت.

رئیس شورای شهر بوشهر توجه به کوچه های کثیف را در دستور کار قرار داد و افزود: با بررسی های انجام شده 180 کوچه کثیف معادل 10 هزار متر مربع در سطح شهر بوشهر وجود دارد. امسال 100 کوچه و سال آینده 80 کوچه آسفالت می شود.

وی گفت: حمل و نقل عمومی مناسبی در مرکز استان وجود ندارد که با مشارکت 200 میلیارد تومانی در شورا در حال بررسی است که پس از تصویب نهایی به وزارت کشور ارسال می شود. تاکسی های شهری

نیک راش با تاکید بر حل ترافیک شهری در مرکز استان گفت: در سه نقطه بوشهر ترافیک بسیار سنگینی وجود دارد که مسیر اول در خیابان صحیحی، مسیر دوم در خیابان امامزاده، خیابان عاشوری و خیابان امام خمینی (ره) است. ، که در دست بررسی است.


54076580IMG 20220830 WA0015 خبر خاکستری


درخواست شهرار از نیروهای نظامی برای توسعه بندر بوشهر

حسین حیدری شهردار بندر بوشهر گفت: در 10 ماه گذشته بیش از 266 میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی در شهر بوشهر هزینه شده است و امروز بیش از 39 میلیارد تومان هزینه می شود. 25 طرح آماده پذیرش است که تعدادی از آنها در هفته دفاع روشن اجرا می شود.

شهردار بندر بوشهر تصریح کرد: در حال برنامه ریزی نگاه های تخصصی تری برای اجرای پروژه ها هستیم. در بسیاری از موارد همکاری لازم با شهرداری توسط تیم های خدمات رسان انجام نمی شود. مدیریت شهری زمانی موفق خواهد بود که همه دستگاه های اجرایی در کنار آن باشند.

حیدری افزود: هر پروژه ای که در شهر انجام می شود باید سریعاً متوقف شود زیرا برخی توجه نمی کنند.

وی ادامه داد: شهر نیایش به شهرداری واگذار شد که کمترین زیرساخت ها را دارد و شهرداری باید آنها را ایجاد کند.

شهردار بوشهر تصریح کرد: امروز با حضور شورای انقلابی و جهادی شهر، رهبری شهر را در کار مجموعه های مختلف یاری می کنند. ما انتظار داریم دستگاه های نظامی حداقل با یک عقب نشینی، شهر را نفس بکشند.

حیدری گفت: نیروهای نظامی در رودخانه شهر بوشهر مستقر هستند و از آنها می خواهم به کمک شهرداری بیایند.


20709420 %DB%B1%DB%B0%DB%B0%DB%B1%DB%B0%DB%B3 خبر خاکستری

پروژه هایی که امروز در دستور کار شهرداری قرار گرفت و به بهره برداری رسید به شرح زیر است:

تکمیل پروژه مرزی بین بیمارستان شهدای خلیج فارس تا ورودی شهر نیایش به ارزش 95 میلیارد ریال

ساخت مقبره وادی الرحمه به ارزش بیش از 17 میلیارد ریال

احداث پارک محله ای در خیابان اعتمادیه کوی دواس به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال

احداث پیاده رو و فضای سبز تنگک به ارزش بالغ بر 51 میلیارد ریال

اجرا و بهسازی سنگفرش پارک مادر به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال

اجرا و بهسازی پیاده روهای پارک سیادت به ارزش بیش از 8 میلیارد ریال

احداث پارک مرزی در ورودی شهر به ارزش 20 میلیارد ریال

خرید و نصب دوربین کنترل سرعت به ارزش 31 میلیارد ریال

اجرای کانال 13 میلیارد ریالی خیابان شهدای سرتل

بهسازی دفع آبهای سطحی از خیابان میثم تیمار تا آرش 7 میلیارد و 600 میلیون ریال

بهسازی معابر شهرستان بهبهانی به ارزش بیش از 18 میلیارد ریال

آسفالت خیابان ها و معابر سطح شهر

بهسازی پیاده رو پشت پارک بانوان به ارزش بیش از 13 میلیارد ریال

اجرای کف سازی و مرمت دیوار دهکده گردشگری به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال

تغییر هندسی مسیرهای پیاده این منطقه یکی از قدیمی ترین فعالیت های شهرداری در 10 ماه گذشته است.


808 %DB%B0%DB%B9%DB%B5%DB%B5%DB%B1%DB%B0 خبر خاکستری


8093 %DB%B0%DB%B9%DB%B0%DB%B5%DB%B1%DB%B8 خبر خاکستری


2230 %DB%B0%DB%B9%DB%B2%DB%B1%DB%B2%DB%B2 خبر خاکستری


5011 %DB%B0%DB%B9%DB%B0%DB%B6%DB%B0%DB%B7 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید