اتصال مستقیم کلیه کارتخوان ها و درگاه های پرداخت به پرونده مالیاتی


ساعت: 10:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۰
کد خبر: 1889157

معاون فناوری های نوین بانک مرکزی از اتصال تمامی کارتخوان ها و درگاه های پرداخت اینترنتی فعال در شبکه پرداخت کشور به پرونده مالیاتی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بانک مرکزی، مهران محرمیان گفت: در حال حاضر 8 میلیون ابزار پرداخت در کشور فعال است که همگی مربوط به پرونده های مالیاتی است و سازمان امور مالیاتی اقدامات لازم را برای رسیدگی به این پرونده ها انجام خواهد داد.

معاون فناوری های نوین بانک مرکزی افزود: پیوند ابزارهای پرداخت به پرونده های مالیاتی به دو صورت انجام می شود. تعدادی از ابزارهای پرداخت با راهنمایی صاحبان آن ابزارها به پرونده مالیاتی در سایت سازمان امور مالیاتی لینک شد و برخی از ابزارهایی که توسط صاحبان آنها لینک نشده بودند، از شبکه پرداخت قطع و غیرفعال شدند.

محرمیان افزود: اتصال کارتخوان ها و درگاه های پرداخت اینترنتی پس از دو سال همکاری بسیار خوب شبکه پرداخت، مردم محترم، سازمان امور مالیاتی و همکاران بانک مرکزی امکان پذیر شد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد محدودی ابزار پرداخت برای پیوند به شبکه پرونده های مالیاتی باقی مانده است که مرتبط با مشاغل حساس مانند بیمارستان ها یا موارد مشابه هستند و از این رو برای تعیین تکلیف با سازمان امور مالیاتی تماس گرفته اند.

دیدگاهتان را بنویسید