اتفاقات بازی فولاد تقصیر یحیی گل محمدی بود؟

اتفاقات بازی فولاد تقصیر یحیی گل محمدی بود؟

حساس ترین بازی هفته هفدهم لیگ برتر هم جنجالی ترین بازی هفته بود. پرسپولیس که قبل از دیدارهای این هفته با سپاهان دوم 5 امتیازی بود، با شکست مقابل فولاد و البته برتری سپاهان مقابل نساجی، این فاصله به 2 امتیاز کاهش یافت.

پرسپولیس در دیدار مقابل فولاد نمایش خوبی از خود نشان نداد و به جز 10 دقیقه پایانی نتوانست بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارد و 3 امتیاز مهم را از دست داد. اما دلیل اصلی عصبانیت پرسپولیسی ها بعد از بازی چیزی جز یک باخت ساده و باخت 3 آمیتاز نبود. آنطور که پرسپولیسی ها می گویند جمعی از هواداران فولاد که در ورزشگاه حضور داشتند در طول بازی بارها به آنها فحاشی کردند. همچنین کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس معتقدند سر و صدا و اعتراض بیش از حد نیمکت فولاد باعث شد داور تمرکز کافی نداشته باشد و پنالتی این تیم در دقایق پایانی گرفته نشود. همچنین بازیکنان پرسپولیس مدعی هستند که دلیل برگزاری بازی فولاد و پرسپولیس بر خلاف تمام بازی های این هفته لیگ برتر این است که نیمکت نشین فولاد تصمیم گرفت به راحتی سر و صدا کند و فریاد آنها به راحتی به گوش داور و بازیکنان می رسد. بازی را بدون تماشاگر اعلام کنید. در کنفرانس بعد از بازی اما یحیی گل محمدی به صراحت تمام این مشکلات را اعلام کرد و به شدت از بازیکنان ذخیره فولاد انتقاد کرد. سرمربی پرسپولیس حتی در سخنانی عجیب بازی فولاد را به لجن فوتبالی تشبیه کرد و اعلام کرد که فولاد برای گرفتن 3 امتیاز کارهای کثیف انجام می دهد. کادر فنی فولاد و بازیکنان فولاد در واکنش به صحبت های سرمربی پرسپولیس با رد ادعای یحیی گل محمدی عنوان کردند که یحیی این حرف ها را زده چون نمی تواند مقابل ما پیروز شود و اگر ببازد این حرف ها را زده تا کسی نرود. از او به خاطر باخت انتقاد نکنید.

با در نظر گرفتن این صحبت ها، می خواهیم چند مصاحبه گل محمدی بعد از باختش را بررسی کنیم و ببینیم سرمربی پرسپولیس واقعا بهانه می آورد یا شکست را می پذیرد.

شکست مقابل تراکتور در لیگ 22

اولین باخت پرسپولیس در این فصل برابر تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی بود. سرمربی پرسپولیس پس از شکست مقابل این تیم نیز گفت: آمادگی روحی خوبی برای این بازی نداشتیم و ذهن بازیکنان ما برای این بازی آماده نبود. من هرگز تیمی را اینقدر بی تمرکز ندیده بودم. با این حال از همکاری با این افراد خوشحال و مفتخرم.

وی افزود: توضیح زیادی برای بازی ندارم و به تراکتورسازی تبریک می گویم که بازی خوبی انجام دادند زیرا شایسته برد بودند و می توانستند گل های بیشتری بزنند.

شکست مقابل آلومینیوم در لیگ بیست و یکم

اولین باخت پرسپولیس در فصل گذشته برابر آلومینیوم بود. یحیی پس از این دیدار گفت: اول از همه به تیم آلومینیوم تبریک می گویم. فکر می کنم این تیم شایسته پیروزی بود. ما امروز تیمی نبودیم که حتی تساوی بگیریم. حریف خیلی بهتر از ما بازی کرد و جنگید. از فرصت ها به خوبی استفاده کردند و به آنها تبریک می گویم. از طرفی شرمنده مردم و هواداران بودیم. خوب بازی نکردیم کیفیت خوبی نداشتیم و نتایج خوبی نگرفتیم. حرف زیادی برای گفتن نداریم، اما باید تلاش کنیم خودمان را پیدا کنیم و خوب ریکاوری کنیم.

شکست مقابل صنعت نفت در لیگ بیست و یکم

شکست فصل گذشته پرسپولیس مقابل صنعت نفت برای این تیم گران تمام شد و به نوعی این باخت ارتش سرخ ها را از قهرمانی دور کرد. گل محمدی پس از شکست دو بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت آبادان در نشست خبری گفت: وقتی به روند و کلی بازی نگاه می کنیم، می بینیم که حتی مستحق یک تساوی هم نبودیم. با موقعیت های زیادی که ایجاد کردیم، می توانستیم بازی را ببریم، اما امروز روز خوش شانسی ما نبود. تیم حریف فقط یک بار به دروازه ما نزدیک شد و دو گل زد. من صنعت نفت را به خاطر تلاش و تلاش برای پیروزی تحسین می کنم، اما ما مستحق باخت نبودیم. حتی مساوی هم نبود

شکست مقابل سپاهان در لیگ بیست و یکم

بازی برگشت پرسپولیس و سپاهان فصل گذشته دیداری بود که در صورت شکست پرسپولیس، قهرمانی استقلال قطعی می شد. اتفاقی که در نهایت افتاد و پرسپولیس در آن دیدار شکست خورد. یحیی در آن بازی محروم شد و نتوانست در کنفرانس شرکت کند اما بعداً در مورد آن دیدار گفت که تیمش مستحق برد نبود، اما حداقل توانستند یک تساوی داشته باشند.

توجه: یحیی در بیشتر مواقع مسئولیت باخت تیمش را به عهده می گیرد و به ندرت بهانه می آورد. البته این بدان معنا نیست که یحیی اشتباه نمی کند یا دیوانه نمی شود. گل محمدی با وجود اینکه مربی آرامی است اما گاهی به شدت عصبانی می شود که در بازی برگشت دربی فصل گذشته و بازی این هفته مقابل فولاد شاهد آن بودیم. البته صحبت هایی که سرمربی پرسپولیس درباره نیمکت فولاد و اتفاقاتی که حتی در تلویزیون هم دیده می شد، پیش از این توسط کادرفنی فولاد دیده شده بود و مربیان سایر تیم ها نیز به این مشکلات اشاره کرده بودند. یحیی مربی بی اشتباهی نیست و حتی به این موضوع اشاره کردیم که تیمش روز خوبی را مقابل فولاد سپری نکرد، اما دلیل عصبانیت او بعد از بازی با فولاد بیشتر از اینکه 3 امتیاز را از دست بدهد، روی خطوط لمسی بود.

دیدگاهتان را بنویسید