به نظر شما تقصیر مهدی تارتار بود یا فرهاد مجیدی؟!

به نظر شما تقصیر مهدی تارتار بود یا فرهاد مجیدی؟!

مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب آهن پس از بازی استقلال و صحبت های فرهاد مجیدی از رفتار همبازی جوان و سابق خود باخمن تهران در دهه 70 انتقاد کرد. فرهاد مجیدی در واکنش به صحبت های تارتاروس در نشست خبری بعد از بازی با استقلال که گفته بود توپ 90 دقیقه در دستان ما بوده، گفت می توانند توپ را با خود به اصفهان ببرند.

این جمله ژوزه مورینیو سرمربی وقت منچستریونایتد بود که در واکنش به مالکیت بیشتر توپ و 70 درصد منچسترسیتی و تیم پپ گواردیولا گفتند می توانند توپ را به خانه ببرند و این اظهارات فرهاد. مجیدی باعث شد ذوب آهن و مهدی تارتار واکنش نسبتا تندی به مجیدی نشان دهند.

صحبت های مجیدی در ابتدا چندان واکنشی به نظر نمی رسید و با توجه به لحن طنز فرهاد در پایان نشست خبری، کل ماجرا شبیه یک شوخی به نظر می رسید، نه بی احترامی بزرگ مجیدی به دندان، آنها عصبانی هستند.

نکته مهم این است که مربیان فوتبال ایران عموماً در کنفرانس های مطبوعاتی اظهارات کلیشه ای می کنند و اغلب از مسابقه گزارش می دهند و شاید فقط در مواردی که این افراد دچار اشتباهات جدی داوری یا موقعیت های خارج از زمین شده باشند. دهان باز کنند و حرف هایی بزنند که توجه فوتبال ایران را جلب کند.

در این مورد خاص، کل سوال چندان ناخوشایند نیست و با کمی دقت می توان گفت که مجیدی یک آهنگ کوچک برای مهدی تارتار خواند، اما تارتار در پاسخ سوال را جدی تر گرفت و مشکلات را به جایی رساند که سرمربی آبی ها به عنوان یک شخص سوال را بپرسید.

تارتاروس گفت: مهمترین چیز برای من شخصیت همه است و واقعاً هر وقت بازی تمام می شود، می روم و با سرمربی تیم حریف دست می دهم و با احترام با او برخورد می کنم و صحبت ها هم همین طور بود. «شخصیت سرمربی باید تیمی را که هدایت می کند بخورد که متاسفانه در برخی تیم های لیگ برتری اینطور نیست.

نکته این است که همه چیز و آنچه باید در فضای رقابتی یک رقابت باشگاهی اتفاق بیفتد این است که همه چیز مبتنی بر تفریح ​​باشد و در چنین فضایی حتی برخوردها و دشمنی ها دیدنی و جالب می شود. مانند بسیاری از تیم های فوتبال در بسیاری از کشورها. اما در ایران واکنش عمدتاً در جهت ورود جریان های حمایتی به سمتی است که خشونت پنهان و آمیخته با تحقیر تحت هر اظهار نظری بیرون می آید.

اکنون که گفتگو باز است و فرصت بحث فراهم شده است، خوب است نظر شما را در این زمینه بدانیم. صحبت های فرهاد مجیدی در پایان بازی ذوب آهن و تعبیری که به کار می برد به نظر شما تحقیرآمیز بود یا فقط یک شوخی و شوخی با نمک که باعث خنده شما می شود.

در عین حال به نظر شما کار مهدی تارتار در پاسخ به فرهاد مجیدی اغراق آمیز بود یا فقط گلایه یک مربی باتجربه که انتظار احترام بیشتر از مربی جوان را داشت.

دیدگاهتان را بنویسید