اظهارات مهدی تارتار درباره دیدار با پرسپولیس

اظهارات مهدی تارتار درباره دیدار با پرسپولیس

مهدی تارتار پیش از دیدار ذوب آهن و تراکتورسازی گفت: با توجه به شکست هفته گذشته هر دو تیم، هر دو می خواهند به سه امتیاز برسند و این دیدار برای آنها اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: تیم ما اگرچه بازی بسیار خوبی مقابل پرسپولیس انجام داد اما نتوانست گلزنی کند. فرزندان ما شرایط را کاملا درک می کنند. در طول هفته از نظر فنی و ذهنی کار کردیم. این بازی برای بازیکنان ما متفاوت است. انگیزه ای که در آنها می بینم ما را به آینده امیدوار می کند. امیدوارم بتوانیم با تمرکز بالا بازی خوبی انجام دهیم و انشاالله سه امتیاز بازی را بگیریم.

سرمربی ذوب آهن درباره غیبت های تیمش گفت: برای این دیدار بازیکن مصدوم و محرومی نداریم. همه بچه ها در شرایط خوبی هستند. فقط بخش کوچکی از آسیب وجود دارد که فکر می کنم جبران شود.

تارتار به هواداران ذوب آهن گفت: هواداران ما از نتایج چندان راضی نیستند. حق با آن هاست. هرچند ذوب آهن در سال های اخیر شرایط بدی داشته است، اما انتظار بیشتری از ما می رود. از همه هواداران صبر می خواهم. نگران نباش. وقتی یک تیم خوب بازی می کند، لازم نیست نگران باشید و کارت برمی گردد. انشالا از بازی فردا بچه ها نشون میدن که توانایی همه چی رو دارن. مطمئن باشید روزهای خوب ما در راه است.

دیدگاهتان را بنویسید