برنامه مهدی تارتار برای پیروزی در پرسپولیس

برنامه مهدی تارتار برای پیروزی در پرسپولیس

مهدی تارتار در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال ذوب آهن قبل از دیدار مقابل پرسپولیس گفت: ابتدا عذرخواهی می کنم که به دلیل زمان پرواز نتوانستم در نشست خبری حاضر شوم. پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی امسال و قهرمان 5 دوره لیگ برتر است و بازی مقابل این تیم آسان نیست.

وی افزود: با توجه به تصمیم کمیسیون انضباطی و عقب افتادن این تیم از رقبای خود انگیزه بسیار بالایی برای این دیدار دارند. پرسپولیس کادر فنی باتجربه و با کیفیت و بازیکنان خوبی دارد. ما سخت کار می کنیم، اما امسال بازی های خوبی انجام دادیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن یادآور شد: با وجود نتایج نسبتا ضعیفی که در هفته های اخیر داشتیم، بازی تیم ما با کیفیت بود. مقابل استقلال و سپاهان دیگر مدعیان قهرمانی بازی های بسیار خوبی انجام دادیم و از نظر فنی از تیم خود راضی هستیم. بازی فردا خیلی مهم است و دوست نداریم با تیم های انتهای جدول رقابت کنیم.

تارتاروس گفت: بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند، تیم ما تمرینات خوبی را پشت سر می گذارد و امیدوارم با ارائه یک بازی هوشمندانه به نتیجه مطلوب برسیم. خوشبختانه مصدوم و محروم نیستیم و با تیم کامل مقابل پرسپولیس بازی می کنیم.

وی در خصوص داوری بازی فردا گفت: دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم اما واقعا امسال از داوری خیلی متضرر شدیم. دیگه طاقت نداریم امیدوارم سیدعلی و داورانش بهترین قضاوت را داشته باشند و امیدوارم تیم داوری بهترین عامل در بازی فردا باشد.

سرمربی تیم ذوب آهن خاطرنشان کرد: امیدوارم در دیدار فردا بهترین نتیجه را کسب کنیم و البته بازی خوبی ارائه کنیم. پرسپولیس با این فکر وارد زمین می شود و تماشاگران از آن لذت خواهند برد.

دیدگاهتان را بنویسید