اجرای بیش از هزار ویژه برنامه به مناسبت چهارم خرداد در خوزستان


ساعت: 11:49
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840305

سردار عبدالرضا مرادجاتی گفت: 1220 برنامه فرهنگی، اجتماعی، مدنی، ورزشی و هنری به مناسبت روز مقاومت دزفول برپا شده که در استان در حال اجراست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار عبدالرضا مرادجاتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در گفت و گو با خبرنگار رهیاب با تبریک سالروز حماسه فتح هرمشهر و روز مقاومت مردم دسفول، اظهار داشت: سالروز حماسه فتح هرمشهر و روز مقاومت مردم دسفول است. برنامه های حماسه ملی سوم خرداد که منجر به طراحی و تجمیع بیش از 2270 برنامه شد، در حال انجام ماموریت راهبردی خود برای چهارمین دوره می باشیم.

وی افزود: پس از دو سال تعطیلی و وقفه در برنامه‌های چهارم خرداد به دلیل شیوع ویروس کرونا، امسال تلاش کردیم رویکرد جدیدی به برنامه‌های این روز بدهیم.

سردار مرادجاتی به تشریح ویژه برنامه های چهارم خرداد پرداخت و گفت: 1220 برنامه فرهنگی، اجتماعی، مدنی، ورزشی و هنری به مناسبت روز مقاومت دسفول طراحی شده که در استان اجرا می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: کنگره ملی شعر مقاومت، نمایشگاه بزرگ دستاوردهای امروز دسفول بزرگداشت مادران و همسران شهدا، چهارمین همایش هورداد، س. .

وی افزود: شب خاطره، گردهمایی فرماندهان و رزمندگان، ساخت نماهنگ مقاومت به چند زبان و گویش محلی و اجرای سرود سلام فرمانده با حضور بیش از هزار نفر از دیگر برنامه های مهم چهارمین روز است. چورداد که تقدیم مردم سرسخت دسفول می شود.

سردار مرادجاتی با اشاره به حضور چهره های شاخص کشور از جمله وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در برخی از برنامه های فرهنگی روز مقاومت، گفت: صدا و سیما یکی دیگر از برنامه های کلان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید