اجرای سند تحول آموزش و پرورش چگونه محقق می شود؟


ساعت: 09:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815074

این موضوع در دیدار معاون وزیر و فرمانده بسیج فرهنگیان مطرح شد.

رئیس سازمان مردم نهاد مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی گفت: اگر قرار است سند تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت اجرایی شود و گام دوم انقلاب انجام شود، ساخت و آموزش مدارس راهیان کوثر است. باید در خط مقدم باشد. یک حرکت فرهنگی بزرگ.» و آموزشی و تربیتی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد محمودزاده معاون آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش در دیدار صمیمی با سردار صابر ماهانی فرمانده بسیج فرهنگیان و مدیر عامل سازمان آموزشی و پرورشی کوثر گفت: موسسه فرهنگی: یکی از رسالت های نظام تعلیم و تربیت علاوه بر انتقال دانش، انتقال ارزش ها و معارف انقلاب اسلامی بین نسل ها، اجتماعی شدن دانش آموزان و آماده سازی فرزندان برای زندگی آینده و در یک جمله آموزش انسان در سطح انقلاب اسلامی است که بسیج فرهنگی می تواند منشأ خدمات ویژه باشد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در آموزش و پرورش با استفاده از همه فرصت ها و مشارکت عمومی مردم و نهادهای انقلابی باید بتوانیم زمینه را برای تربیت چنین فردی فراهم کنیم. نسل.”

محمودزاده با توجه به اینکه این رسالت سخت تنها با آموزش و پرورش محقق نمی شود، گفت: ظرفیت های موجود در سایر نهادها و نهادهای انقلابی و خیرین می توانند در این زمینه به آموزش و پرورش کمک کنند.

وی به فعالیت مدارس راهیان کوثر در این راستا نگاه کرد و ادامه داد: این مدارس می توانند با اجرای سند تحول بنیادین که از منویات مقام معظم رهبری است، زمینه تربیت جوانان انقلابی و جهادی را در کشور فراهم کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: اگر قرار است سند تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش اجرا شود و گام دوم آموزش و تربیت کارکنان برای اجرای ابلاغیه انجام شود، مدارس راهیان کوثر در کنار سایر مدارس باید اجرا شود. در خط مقدم این حرکت بزرگ فرهنگی و تربیتی.» و تربیتی باشید.

وی گفت: لازم است سرمایه گذاری های لازم در این زمینه انجام شود و با حمایت از مدارس و روحیه جهادی ضمن مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، زمینه های لازم را برای اجرای منویات مقام معظم رهبری فراهم کنیم.

صابر ماهانی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان و مدیر عامل مؤسسه کوثر با تأکید بر همکاری در عرصه آموزشی و فرهنگی، به اهداف عالیه طرح جامع مؤسسه کوثر پرداخت و دستورات مقام معظم رهبری آموزشی کوثر را اجرا کرد. و موسسه فرهنگی خواستار همکاری این مدارس با سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت مردمی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید