اجرای طرح ترافیک گلزار شهدا و «پردیسان قائم (عج)» از اوایل مهرماه


ساعت: 11:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898226

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهردار کرمان اعلام کرد؛

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری کرمان گفت: اجرای طرح مدیریت ترافیک مجتمع گلزار شهدا و پردیسان قائم از اوایل مهرماه آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش «راه آرمان»، مهدی نیکویی معاون حمل و نقل و زیربنایی شهرداری کرمان گفت: طراحی طرح مدیریت ترافیک گلزار شهدا و مجتمع پردیسان قائم از دی ماه سال گذشته آغاز شد و جلسات متعددی تا پایان طرح انجام شد. نهایی شد.مصوبه هیات ترافیک استان اخذ شد، وی افزود: بر اساس این طرح قرار است تعدادی از راه ها و دسترسی های گلزار شهدا و “پردیسان قائم (عج)” تعریض شود.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح برخی از معابر یکطرفه می شوند، در برخی نقاط جاده های جدید احداث می شود، در برخی نقاط پارکینگ ممنوع می شود، برخی پارکینگ های جدید در نظر گرفته می شود و نقاط بحرانی و حادثه خیز نیز در نظر گرفته می شود. ثابت شود.

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهردار کرمان تصریح کرد: تلاش داریم به گونه ای ساماندهی کنیم که دسترسی به قبور، گلزار شهدا و خیابان های اطراف قطع نشود.

نیکویی با بیان اینکه اجرای طرح مدیریت ترافیک گلزار شهدا و مجتمع پردیسان قائم (عج) از هفته آینده آغاز می شود، افزود: تلاش داریم تا قبل از سالروز شهادت سردار سرتیپ پاسدار حاج قاسم اجرای این طرح را به پایان برسانیم. سلیمانی».

وی با اشاره به ترافیک سنگین این منطقه در ایام تعطیلات آخر هفته و مناسبت های خاص گفت: این طرح بر اساس نظرات کارشناسان و مشاوران راهنمایی و رانندگی تهیه شده است که مشکلات ترافیکی گلزار شهدا و مجتمع پردیسان قائم را در ایام مختلف از جمله روزهای آخر هفته برطرف کرده اند. و مناسبت های مختلف و سالگرد شهادت سردار سلیمانی بررسی می شود.

هیچکس بیان نکرد: با توجه به مدلسازی های انجام شده پیش بینی می کنیم با اجرای این طرح مشکل بار ترافیکی سنگین روزهای پایانی هفته حل شود. البته در ایام خاص و مناسبت هایی مانند سالروز شهادت سردار دهلی که باید محدودیت های ترافیکی خاصی اعمال شود، مشکلاتی پیش خواهد آمد، اما مشکلات ترافیکی این منطقه تا حدود زیادی حل می شود.

وی یادآور شد: قبل از اجرای طرح ترافیک مجتمع گلزار شهدا و پردیزان قائم، بنرهایی در محل نصب و تمامی تغییرات اطلاع رسانی می شود تا شهروندان دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید