پلیس تلاش می کند تا ترافیک را در اوایل اکتبر به حداقل برساند


ساعت: 09:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896705

زارع گفت: استفاده از خودروهای شخصی به ویژه در زمان بازگشایی مدارس باعث ترافیک سنگین، طولانی و طاقت فرسا در سطح شهر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ مهدی زارع رئیس پلیس راه استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: با توجه به اینکه در آستانه اولین روز مهرماه و بازگشایی مدارس هستیم، و در نتیجه شاهد ترافیک سنگین در شهر یزد خواهیم بود. پیش بینی هایی برای به حداقل رساندن این ترافیک وجود دارد.

وی افزود: به عنوان مثال می توانیم برای جاده هایی که در حال شلوغ شدن هستند محدودیت ترافیکی ایجاد کنیم و مسیرهای جایگزین را برای جاده های بسیار پرتردد انتخاب کنیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد ادامه داد: اما هیچ یک از این موارد نمی تواند راه حل خیلی خوبی برای حل معضل ترافیک باشد، بلکه راه حل بهتر ساماندهی کامل سرویس های مدارس و به حداقل رساندن استفاده از وسایل شخصی است.

زارع تاکید کرد: استفاده از خودروهای شخصی به ویژه در زمان بازگشایی مدارس منجر به ترافیک سنگین، طولانی مدت و طاقت فرسا در شهر می شود.

وی افزود: طبیعی است که حجم ورود خودروها به جاده های شهر در اول مهر متناسب با ظرفیت جاده ها نیست و قطعاً شاهد ترافیک سنگین خواهیم بود، البته تمام تلاش و تدابیر ما این است که میزان ترافیک را به حداقل برسانیم. ترافیک

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد تصریح کرد: مهم ترین راهکار برای کاهش ترافیک در شهر استقرار کامل سرویس مدارس و استفاده از وسایل نقلیه عمومی است که باید مراقب آن باشیم.

زارع تصریح کرد: در واقع با توجه به اینکه تعداد و ظرفیت راه ها محدود است و می تواند تعداد معینی خودرو را سوار کند و همه راه ها را شامل می شود و مسیرهایی که به عنوان مسیر جایگزین در نظر می گیریم قطعا مشکلات خود را دارد. خواهد بود، ما نمی توانیم به مسیرهای جایگزین و طرح های ترافیکی امیدوار باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید