اجرای طرح رتبه بندی معلمان نیازمند بودجه ای بالغ بر 80 هزار میلیارد تن است

اجرای طرح رتبه بندی معلمان نیازمند بودجه ای بالغ بر 80 هزار میلیارد تن است

حسین خسرو اسفزار ، در بین مردم شیرگ درمیان ، ضمن گرامیداشت هفته وحدت و میلاد پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) و امام صادق (ع) ، گفت: «گاهی اوقات مردم تصور می کنند که بودجه ، استخدام در دست نمایندگان است ، در حالی که نماینده فقط نقش قانونگذاری دارد. “

وی گفت: در نظارت بر انتخابات شوراها که بر عهده مجلس بود، 4 ماه است که حقوق آنها پرداخت نشده و این بخشی از مشکلات کشور است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و هوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات زیادی وجود داشت چرا که در دولت قبل علیرغم کارهای انجام شده، تمام سررسید بدهی ها برای دولت سیزدهم باقی ماند، افزود: بدهی های دولت به دولت مرکزی رسیده است. بانک و دولت باید ماهانه 12 تریلیون تن به بانک مرکزی و جاهای دیگر بپردازد.

وی با اشاره به قانون رتبه بندی معلمان افزود: هفته گذشته قانونی به نام رتبه بندی معلمان در مجلس مطرح شد و می خواهد تصویب شود و از آنجایی که رتبه بندی معلمان بسیار مهم است اگر بخواهد اجرا شود. ، به 80،000 میلیارد تن اعتبار نیاز دارد. اما از آنجایی که رتبه بندی معلمان یکی از شعارهای دولت سیزدهم است، امیدواریم محقق شود.

وی گفت: در بودجه سال گذشته تصویب شد که دولت 20 هزار میلیارد تن از دارایی های خود را در کشور به فروش می رساند و می تواند کارهای مختلفی از جمله رتبه بندی معلمان را انجام دهد و از این 20 میلیارد تن ، دولت تاکنون 400 میلیارد تن پول نقد موفق شده است.

وی گفت: در هشت سال گذشته می گفتند همه مشکلات برجام حل می شود اما کجا حل شد؟ چه کسی فکرش را می کرد که این قیمت ها اینقدر بالاست؟ و اکنون که خود رئیس جمهور به آینده امیدوار است ، مردم باید صبور باشند.

خسروی با اشاره به برخی از ویژگی های حضرت محمد (ص) گفت: یکی از ویژگی های پیامبر این بود که آینده نگر بود و با نیت خیر برای مردم کار می کرد، بنابراین; رهبران امروز به احترام پیامبر اسلام باید به دنبال راه حل باشند و آنچه از دستشان بر می آید برای مردم انجام دهند و به قول خودشان باید برای حل مشکلات این مردم راه حل های فوری ارائه دهند.

نماینده مردم بیرجند ، درمیان و حساف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در هفته وحدت باید حقوق بشر را احیا کنیم ، افزود: قصد مدیران و کارکنان باید این باشد که برای مردم کار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید