اجرای طرح «میثاق خدمت» در مناطق فقیرنشین جنوب کرمان در نوروز سال 1401.


ساعت: 08:24
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1811935

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان اعلام کرد؛

رضا اسماعیل کاه با اشاره به اینکه طرح پیمان خدمت از 25 اسفند ماه آغاز و تا 13 فروردین 1401 ادامه دارد، گفت: در طرح پیمان خدمت نیز در حال کار روی دانش آموزان هستیم تا دانش آموزان علاوه بر انجام امور فرهنگی، عمرانی و عمرانی در مناطق محروم، خود را پرورش دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا اسماعیل کاه در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به اینکه دوره هایی را برای دانشجویان ارائه می دهیم که برخی از آنها در زمینه رشد و جذب و برخی دیگر در راستای دروس جهادی است، گفت: شعاری در گروه های جهادی با عنوان می سازیم تا بسازیم وجود دارد. دارند .

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به طرح تفاهم نامه خدمتی افزود: به این معنا که در گروه های جهادی فقط به دنبال کار مدنی و پروژه ای نیستیم. همچنین در طرح قرارداد خدمت روی خود دانش آموزان کار می کنیم تا دانش آموزان علاوه بر انجام کارهای فرهنگی، عمرانی و عمرانی در مناطقی که شرایط نامناسب دارند، توسعه پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه در طرح تفاهم نامه خدماتی در شهرستان های کلا گنج، رودبار جنوبی و زهلوت نقطه هدف داریم، گفت: دانش آموزان منطقه حضور خواهند داشت.

اسماعیل کاه ادامه داد: انجام فعالیت های فوق برنامه دخترانه، ساخت خانه دانشمند، سرویس بهداشتی، مسجد و خانه از دیگر اقداماتی است که در طرح میثاق خدمت انجام می شود و این طرح برای هر دو است. دانش آموزان در کلاس درس و برای تمرین تزکیه.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان با اشاره به اینکه طرح پیمان خدمت از 25 اسفند ماه آغاز شده و تا 13 فروردین 1401 ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: بودیم; اگر خدای ناکرده اتفاقی بیفتد گروه های جهادی ما آمادگی حضور در مناطق را دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید