اجرای فاز اول پروژه مونوریل سازی در 3 شهر مازندران

ساعت: 13:47
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795505

سیدمحمود حسینی پور از آغاز مطالعه پروژه مونوریل در شهرهای مرکزی مازندران خبر داد و گفت: فاز اول این پروژه در ساری، بابل و قمشهر و فاز دوم در شهرهای غرب استان خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سیدمحمود حسینی پور امشب در نشست با کارشناسان حوزه مونوریل شهری با اشاره به حجم ترافیک و ترافیک سنگین در جاده ها و محورهای مواصلاتی مازندران، اظهار داشت: بررسی ساخت و ساز مونوریل در شهرهای مرکزی کشور. استان توسط متخصصین این حوزه شد.
استاندار مازندران با اشاره به اهمیت و تاثیر این پروژه برای تسهیل تردد در استان، گفت: برای ورود این پروژه به فاز اجرایی، یک شرکت بین المللی فعال در این زمینه در مازندران نیازمند بررسی و نظارت بر ابعاد مختلف است. این پروژه ..
وی با بیان اینکه اکثر ادارات و نهادهای دولتی در شهرهای مرکزی استان مستقر هستند، گفت: فاز اول این طرح در شهرهای ساری، بابل و قمشهر و فاز دوم در شهرستان‌های غرب استان خواهد بود. استان
حسینی پور با اشاره به ظرفیت های مهم گردشگری و اقتصادی در استان، تاکید کرد: ساخت منوی راه آهن موجب تسهیل فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری در استان می شود و این مهم است. او رونق و توسعه مازندران را دنبال می کند.
وی با اشاره به اینکه اقدامات باید در راستای ویژگی های عمومی و توسعه اقتصادی استان باشد، خاطرنشان کرد: یکی از ارکان اصلی بودجه استان باید نگاه ویژه به بخش خصوصی باشد.
استاندار مازندران ادامه داد: پیگیری و اجرای موضوعات مهمی از جمله تامین منابع آبی لازم، تکمیل بزرگراه های استان، تصویب منطقه آزاد مازندران در مجلس و اصلاح شریان های مواصلاتی باید به سرعت و میدانی پیگیری شود. .
وی با تاکید بر عزم دولت برای تسریع در تطبیق نیازهای حیاتی استان، خواستار تفاهم نمایندگان مجلس و رهبری عالی کشور در خصوص مولفه های موثر توسعه در سال های آینده شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید