اجرای مرحله چهارم طرح کچف در پایتخت / 312 سارق اطلاعات


ساعت: 16:01
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901248

فرمانده انتظامی تهران بزرگ امروز در گرامیداشت هفته فرج با اشاره به اجرای طرح کاشف گفت: چهار مرحله از این طرح توسط پلیس آگاهی و در مجموع 312 سارق از سارقان منزل و خودرو تا قاتلان و جنایتکاران با جنایات مسلحانه اعدام شدند و آدم ربایان و متجاوزان دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسن رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ امروز با گرامیداشت هفته فرج با اشاره به اجرای طرح کاشف گفت: چهار مرحله از این طرح توسط پلیس آگاهی و در مجموع 312 سارق متخلف انجام شده است. از سارقان خانه و ماشین گرفته تا قاتلان.» و جنایتکاران جنایت مسلح و جنایتکاران آدم ربایی و متجاوزین دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد در قالب 61 باند فعالیت می کردند. به عنوان مثال، 18 باند سارقان منزل و 13 باند سارقان خودرو و لوازم جانبی خودرو بودند.

رحیمی با بیان اینکه سارقان به 17.15 فقره سرقت اعتراف کردند، گفت: اموال مسروقه به ارزش 8 میلیارد تومان مربوط به گاوصندوق بانک ملی نیز کشف شد. این افراد با فروش مقادیری اجناس مسروقه اقدام به خرید ویلا در شمال کشور کردند که الحمدلله این افراد دستگیر و بیش از 8 میلیارد تومان از اموال مسروقه آنها ضبط شد.

وی با اشاره به دخالت پلیس اقتصادی در این طرح تصریح کرد: در طرح کاشف 3.5 میلیارد تومان اقلام قاچاق شامل کالای قاچاق، لوازم خودرو و لوازم خودرو کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص مبارزه با جرائم اقتصادی گفت: در این رابطه در مجموع 40 نفر که بیشترین فعالیت را در حوزه معاملات ارزی داشتند دستگیر شدند. 17 متهم دلال ارز دستگیر شدند. 11 نفر به دلیل سوء استفاده از کارت ملی یک فرد نیازمند دستگیر شدند.

رحیمی خاطرنشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند امنیت شهر را بر هم بزنند به شدت برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی تهران افزود: هفته فرج از 22 مهرماه با شعار «پلیس در خدمت مردم و مردم حامی پلیس» آغاز می شود. امیدواریم بیش از گذشته برای انجام تعهدات خود تلاش کنیم و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید