اجرای 10 مرحله کاروان سلامت در مناطق فقیرنشین گلستان


ساعت: 14:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۱
کد خبر: 1917431

قریب آبادی گفت: 10 مرحله از طرح کاروان سلامت را در روستاهای استان گلستان که در مناطق دور افتاده و محروم استان بود برگزار کردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ قاسم غریب آبادی در مراسم روز جهانی داوطلب گفت: باید دستان داوطلبان را بوسید و کسانی که در هلال احمر خدمت می کنند در صحنه های مختلف برای نجات جان انسان ها بدون هیچ پاداش و پرداختی ظاهر شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان ادامه داد: در سیل و زلزله و در فعالیت های مختلف امدادی، ساختمانی، درمانی و حوادث، داوطلبان طالبان به جامعه کمک می کنند.

قریب آبادی تصریح کرد: 10 مرحله از برنامه کاروان سلامت را در روستاهای استان گلستان برگزار کردیم و این کاروان در مناطق دورافتاده و کم برخوردار استان با حضور 229 پزشک، پیراپزشک، پرستار، داوطلب و کارکنان هلال احمر اجرا شد. جمعیت تا 2 هزار و 473 نفر و به ارزش تخمینی پنج میلیارد ریال خدمات درمانی و بهداشتی رایگان ارائه کردند.

وی گفت: وی از کمک مالی هشت میلیارد ریالی خیرین و داوطلبان هلال احمر استان در هشت ماه گذشته خبر داد و گفت: این مبلغ برای ساخت اماکن ورزشی، پایگاه امداد و فیزیوتراپی هزینه شد.

قاسم غریب آبادی صبح امروز یکشنبه 29 دی ماه 1401 در مراسم بزرگداشت روز جهانی داوطلب که در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویلاشهر گرگان برگزار شد، گفت: افرادی که تحت عناوین مختلف در این شهر خدمت می کنند، گفت: هلال احمر بندگان برگزیده خداوند هستند زیرا وظیفه حفظ جان بندگان را بر عهده دارند و این امر به این افراد سپرده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به اینکه در صورت نیاز به کمک در زمینه های مختلف امدادی، ساختمانی، درمانی، حوادث و غیره، داوطلبان به کمک جمعیت هلال احمر می آیند و ادامه داد: داوطلبان همیشه در مرحله استقرار بدون نیاز هستند. توقعات و دستمزدها و باید زحمت بکشند قدر این افراد را بدانیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان اجرای طرح آبرسانی استانی در روستاهای دورافتاده، محروم و محروم را از دیگر اقدامات این جمعیت عنوان کرد و گفت: آب انبارها و لوله های آب مورد نیاز برای اجرای این طرح به ارزش 600 میلیون ریال است. توسط خیرین و داوطلبان ارائه شد.

وی برپایی 172 چادر و پست سلامت در مناسبت ها و برنامه های مختلف را از دیگر فعالیت های داوطلبان برشمرد و اظهار داشت: داوطلبان در شرایطی که کشور با کمبود خون مواجه است، 3822 واحد خون اهدا کردند.

با تاکید بر اینکه در مدت مذکور، حمایت های دارویی، درمانی و معیشتی از بیماران نیازمند استان به تعداد 6543 نفر به ارزش 45 میلیارد ریال انجام و درمان در سازمان داوطلبانه مرکز معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید