ارائه خدمات به 3600 گروه جهادی در مناطق فقیرنشین گلستان


ساعت: 11:10
تاریخ ارسال: 06/10/1401
کد خبر: 1894309

سردار ملک شاهکوهی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی به سوگندنامه ختم نمی شود. وی گفت: 3600 گروه جهادی برای خدمات رسانی به مناطق فقیرنشین گلستان به خط مقدم بسیج شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان در گفتگو با گلستان ما با اشاره به اجرای بیست و چهارمین مرحله رزمایش بسیج اصناف، تجار و فعالان اقتصادی گلستان اظهار داشت: در این راستا 1800 بسته معیشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

وی بسیج را پیشتاز محرومیت زدایی و جهادگر دانست و افزود: بیعت به امدادرسانی در ایام کرونا محدود نمی شود و خدمات رسانی به نیازمندان در راس فعالیت های بسیج و بسیج است. سپاه.”

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در خصوص فعالیت گروه های جهادی گفت: میدان عمل 80 دانش آموز بسیجی برای محرومیت زدایی در روستایی است که خدماتی از قبیل آبرسانی، آموزش، آموزش، خیاطی، آرایشگری، رنگرزی ارائه می کند. ، مراقبت های بهداشتی و درمانی نیازهای مردم منطقه را تامین می کنند.

ملک شاهکوهی با اشاره به اینکه فعالیت های جهادی توقف ناپذیر است، افزود: گروه هایی که در قالب فعالیت های جهادی در مناطق فقیرنشین سازماندهی می شوند بین 10 تا 15 روز برای رفع نیازهای مردم تلاش می کنند و این خدمت خودسرانه نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید