از واکسیناسیون 52000 دام در برابر بیماری های دام تا اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم برای ارائه خدمات


ساعت: 16:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912435

در اولین روز از هفته بسیج تیم های واکسیناسیون و سمپاشی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان برای ارائه خدمات بهداشتی به روستاها و مناطق فقیرنشین استان اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، مهدی حسینی مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: طی برنامه ریزی های انجام شده برای ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در هفته بسیج، واکسیناسیون حدود 2000 دام سنگین 50 هزار دام انجام شد. حیوانات سبک و 200 قلاده سگ برای مقابله با بیماری های واگیردار و خطرناک دامی برنامه ریزی شده و در دستور کار قرار گرفته و همچنین سمپاشی حدود 12 هزار دام و بیش از 45 هزار متر مربع از عرصه های دامداری در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در اولین روز هفته جاری 26 تیم از کارشناسان بهداشتی دامپزشکی برای ارائه خدمات رایگان دامپزشکی به روستاها و مناطق فقیرنشین به شهرستان های استان اعزام شدند.

لازم به ذکر است در شهرستان زاهدان مدیرکل دامپزشکی استان، مدیر سازمان بسیج کارکنان سپاه سلمان و فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الامر. -زمان ادارات از استان نیز در عملیات خدمات رسانی و اعزام تیم های جهادی حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید