احتمال افزایش موارد ابتلا به کرونا در هفته های آینده / آماده سازی مراکز درمانی برای شرایط احتمالی شیوع بیماری کرونا


ساعت: 14:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921113

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: با توجه به شیوع این بیماری در کشورهای منطقه، شرق آسیا و کشورهای اروپایی، احتمال افزایش مبتلایان به کرونا در هفته‌های آینده وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس شیراوژن سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: با توجه به شیوع این بیماری در کشورهای منطقه، شرق آسیا و کشورهای اروپایی، احتمال افزایش مبتلایان به کرونا در هفته‌های آینده وجود دارد.

وی افزود: رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در مکان های بسته و شلوغ به ویژه مدارس و دانشگاه ها و همچنین واکسیناسیون مجدد برای افراد بالای 18 سال که بیش از 6 ماه واکسینه شده اند در جلسه ای بسیار مهم است. ستاد مورد تاکید قرار گرفت.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: آماده سازی مراکز درمانی و تیم های واکنش سریع برای شرایط احتمالی شیوع این بیماری و تهیه داروهای لازم، تقویت نظارت بر مرزهای زمینی، هوایی و دریایی و تشکیل ستاد ویژه کمیته تامین نیروی مورد نیاز مراکز درمانی و درمانی با در دسترس بودن دستگاه های مختلف از دیگر تصمیمات ستاد ملی کرونا در جلسه روز شنبه بود.

وی بر استفاده از ماسک در کلاس های درسی مدارس و دانشگاه ها تاکید کرد و افزود: از هموطنان خواهشمند است برای عبور ایمن از این موج در رعایت پروتکل های بهداشتی جدیت بیشتری داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید