احتمال جایگزینی مدافع پرسپولیس با مهاجم سابق استقلال

محمدرضا آزادی جدا از لیگ قهرمانان آسیا در جمع بهترین های تیمش و در بازی دوستانه مقابل پرسپولیس قرار گرفت و موفق به زدن گل شد. یعنی تا خط حمله پرسپولیس در این فصل ناامید کننده بوده و صدای یحیی گل محمدی هم به گوش می رسد.

احتمال جایگزینی مدافع پرسپولیس با مهاجم سابق استقلال

پرسپولیس در 12 هفته اخیر فقط 15 گل به ثمر رسانده و مهاجمان قرمزپوش سهم چندانی نداشته اند. شهاب زاهدی و نبیل بهویی تنها یک سوم از این تعداد گل را به ثمر رسانده اند.

طبیعی است که یحیی گل محمدی به دنبال مهاجم باشد و نیم فصل تیمش را تقویت کند. در این بین محمدرضا آزادی می تواند گزینه جذابی باشد هرچند مالک این باشگاه تمایلی به فروش بهترین بازیکن خود ندارد اما با توجه به نیاز فرشاد فرجی ممکن است با جایگزینی این بازیکن با مهاجم خود موافقت کند.

در دنیای فوتبال هم این سوال طبیعی است و بازیکنان تیم ها در فصل نقل و انتقالات با یکدیگر حرکت می کنند.

نساجی مازندران با 17 گل خورده یکی از ضعیف ترین خطوط دفاعی لیگ برتر را در اختیار گرفته و در قعر جدول قرار دارد. این تیم نیاز به جذب یک مدافع و حتی یک دروازه بان شسدانگ دارد تا بتواند گل کمتری به حریف بزند. از این رو فرشاد فرجی می تواند هدف زمستانی مهمی برای تیم مازندرانی باشد. البته باید منتظر ماند و دید آیا یحیی گل محمدی و مسئولان مازندرانی اجازه چنین کاری را می دهند یا …؟