احتمال خسوف در تابستان

احتمال خسوف در تابستان

روز جدید : سعی داریم تابستان را بدون قطعی برق سپری کنیم و برای این امر اقداماتی انجام شده است اما همچنان شاهد قطعی برق در کشور هستیم.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید حرارت گفت: در شرایط فعلی میزان نفت کوره در نیروگاه ها کاهش یافته و 20 درصد سوخت مصرفی نیروگاه ها در کشور را نفت کوره تشکیل می دهد.

محسن طرزطلب با اشاره به آخرین وضعیت نوسازی نیروگاه گفت: تلاش ما بر این است که عملیات تعمیر نیروگاه تا اردیبهشت ماه به اتمام برسد. ممکن است چند روز طول بکشد، اما این روند ادامه دارد.

وی با اشاره به وضعیت برق در تابستان 1401 و احتمال قطعی برق گفت: در تلاش هستیم تابستان را بدون وقفه سپری کنیم و برای این مشکل تدابیری اندیشیده شده است اما همچنان شاهد قطعی برق هستیم. کشور. “

وزیر نیرو چندی پیش در این خصوص اعلام کرد: تمامی تعمیرات نیروگاه های کشور تا پیک تابستان 1401 به پایان می رسد، بخش قابل توجهی از نیروگاه های بخاری و گازی باید تحت تعمیرات اساسی قرار گیرند که بالغ بر 50 درصد تعمیرات انجام شده است. تکمیل می شوند.

به گفته علی آکر محرابیان، قبل از پیک تابستان در سال 1401، تمامی تعمیرات به پایان رسید و نیروگاه های کشور با تمام ظرفیت آماده تولید برق خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید