احداث سیستم روشنایی در 4 محور مواصلاتی مازندران


ساعت: 13:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855637

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد؛

حسن جهانیان از احداث 6 کیلومتر روشنایی در محورهای مواصلاتی استان مازندران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این پروژه با 85 میلیارد ریال وام در چهار محور استان اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن جهانیان در گفتگو با بالا; وی از آغاز ساخت 6 کیلومتر روشنایی در محورهای مواصلاتی استان مازندران در آینده نزدیک به منظور افزایش ضریب ایمنی استفاده کنندگان از جاده ها خبر داد و گفت: این پروژه با وام 85 میلیارد ریالی اجرا می شود.

وی افزود: سیستم روشنایی طولی در محور ساری – جویبار به طول 2 کیلومتر، محور ساری – فرح آباد به طول یک کیلومتر، محور ساری – کیاسر به طول یک کیلومتر و نوشهر به زودی اجرا می شود. -محور رویان به طول 2 کیلومتر.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران خاطرنشان کرد: مهم‌ترین عملکرد سیستم‌های روشنایی ایجاد دید آسان و دقیق، توانایی تشخیص وسایل نقلیه در فواصل مناسب و تشخیص به‌موقع موانع، علائم و علائم جاده‌ای در محورها است.

جهانیان همچنین از احداث سیستم روشنایی نقطه ای در محور ساری – چیاسر با 12 دستگاه نورگیر در سه نقطه پرتردد با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال خبر داد.

وی حداقل میزان روشنایی مورد نیاز جاده را به نوع، سرعت و حجم تردد شبانه، وضعیت اماکن اطراف جاده و کاربری آن و همچنین میزان تردد عابران پیاده اعلام کرد.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران بیش از 420 کیلومتر از جاده های مازندران دارای روشنایی هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید