محور مواصلاتی منطقه چاه کیچی و دشت لوت همچنان بسته است/ خانه های روستایی تخریب شده هش تخلیه شد

ساعت: 08:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801749

آخرین وضعیت بارندگی در سیستان و بلوچستان؛

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل بارندگی در شهرستان هش، دو روستای منطقه چاه احمد به دلیل بافت فرسوده منازل تخلیه و به اهالی محل اسکان اضطراری داده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا شهرکی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون در خصوص آخرین وضعیت بارندگی در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با بهره برداری از سامانه بارشی در اقصی نقاط استان شاهد بارش این فیض الهی در مناطق مختلف به ویژه دلگان زاهدان بوده ایم. .

وی افزود: با توجه به شرایط موجود در شهرستان دلگان، محور مواصلاتی منطقه چاه کیچی و منطقه دشت لوت همچنان بسته است و سامانه بارشی در آن فعال است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری افزود: در شهرستان هش به دلیل بارندگی مجبور به تخلیه دو روستای منطقه چاه احمد و اسکان اضطراری شدیم زیرا نگرانی برای خانه های قدیمی و فرسوده وجود داشت. “

بازگشایی دریچه های اگزوز سد کمال خان و سرازیر شدن سیلاب به سیستان

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به بازگشایی دریچه های خروجی سد کمال خان و جاری شدن سیلاب به سیستان اشاره کرد و گفت: تا 48 ساعت آینده با توجه به سامانه بارشی در استان میزان بارندگی در افغانستان بالاتر است که به تامین آب خوب کمک می کند.

این مسئول ادامه داد: هفته گذشته با تشکیل تیم تخصصی ستاد مدیریت بحران و کارشناسان مربوطه از دستگاه های اجرایی، تمامی مسیرها معاینه فنی و موارد مشکل دار برطرف شد. امیدواریم هیچ نگرانی از بابت رسیدن آب نداشته باشیم به درستی مهار شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید