احداث مرکز درمانی جدید در کاشان با مشارکت خیرین سلامت برادران مصلح

تفاهم نامه ای بین دانشگاه علوم پزشکی کاشان و خیرین سلامت برادران مصلح به منظور احداث مرکز درمانی جدید در کاشان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اصفهان موج


این مرکز درمانی جدید که در زمینی به مساحت 1200 متر مربع ساخته می شود شامل بخش های مختلفی از جمله کلینیک، پاراکلینیک، مطب می باشد.

ساکی رئیس دانشگاه در این مراسم با اشاره به نقش مهم این دانشگاه خیرین سلامت وی درباره ارتقای سطح سلامت جامعه گفت: خیرین سلامت با مشارکت در ساخت و تجهیز مراکز درمانی و ارائه خدمات درمانی به نیازمندان گام مهمی در جهت ارتقای سلامت جامعه برمی دارند.

وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی کاشان آمادگی کامل دارد تا با همکاری خیرین سلامت در راستای توسعه خدمات درمانی در شهرستان کاشان گام بردارد.

در این جلسه عباس آزادی قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن قدردانی از خیرین سلامت برادران مصلح این اقدام را گامی مناسب در جهت توسعه خدمات درمانی در شهرستان کاشان دانست.

وی بیان کرد: ساخت این مرکز پزشکی جدید، دسترسی مردم به خدمات پزشکی را آسان‌تر می‌کند و ترافیک سایر بیمارستان‌های شهر را کاهش می‌دهد.

همچنین امیر حسین احسنی رئیس بیمارستان متینی نیز در این جلسه گفت: این مرکز درمانی جدید به تجهیزات پزشکی و درمانی مجهز شده و خدمات درمانی با کیفیتی را به مردم ارائه خواهد کرد.

علیرضا مفرا رئیس سابق معاونت خیرین دانشگاه و نایب رئیس شورای اسلامی شهر کاشان ضمن تشریح فعالیت های این اداره از خیرین سلامت جهت مشارکت در توسعه خدمات درمانی شهرستان کاشان دعوت کرد.

در این جلسه خیرین حوزه سلامت برادران مصلح ضمن اعلام آمادگی برای مشارکت در ساخت و تجهیز این مرکز درمانی جدید، ابراز امیدواری کردند که این مرکز درمانی هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.



آیا این خبر مفید بود؟