احمدی کیش خطاب به شهروندان برای رسیدگی به فضای سبز یاسوج + تصویر


ساعت: 13:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۸
کد خبر: 1876771

یکی از اعضای شورای شهر یاسوج از شهروندان خواست تا شهر یاسوج را سبز نگه دارند و از خشک شدن درختان جلوگیری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، طبیعت و فضاهای سبز شهری از اساسی ترین نیازهای شهروندان است که نقش اساسی در توسعه شهری و کاهش آلودگی هوا، کاهش آلودگی صوتی، معتدل بودن دما، افزایش نسبی دارد. رطوبت نرمی هوا و جذب گرد و غبار از مهم ترین تاثیرات بر شهر است.

اگرچه فضاهای سبز ریه های تنفسی شهرها محسوب می شوند، اما متأسفانه چندین سال است که این مقوله در شهر یاسود به عنوان پایتخت طبیعی ایران به درستی اجرا نمی شود و رشد علف های هرز و گیاهان خودرویی در بلوارها و پارک ها مورد انتقاد فراوان قرار گرفته است. مورد تقاضای شهروندان است و حتی نوع هرس و قطع درختان به بهانه های مختلف باعث ساکنان شهر می شود.

روز گذشته یکی از نمایندگان پارلمان محلی یاسوژ با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی از شهروندان خواست برای سبز نگه داشتن فضای سبز شهر تلاش کنند.

به نظر می رسد پیام این پیام این است که احمدی کیش، یکی از اعضای شورای شهر یاسوج، از وضعیت فضای سبز شهر ناامید شده و از شهروندان می خواهد در روزهایی که انتقاد از شهرداری و فضای سبز است، بیش از این درختان پژمرده نشوند. از شهروندان انتقاد می کند.

با انتشار این پیام، آنطور که به نظر عموم می رسد، شهر به حال خود رها شده و نمادی از حال و هوای این روزهای حاکمیت شهری است و شهروندان باید کار خودشان را انجام دهند، هر چند مراقبت از فضای سبز و درختان بر عهده شهرداری است هیچکس به شهر علاقه ای ندارد پس شهروندان دلسوز شهر باشید.

در بیشتر شهرها و حتی کشورها، فضاهای سبز بخشی جدایی ناپذیر از تصمیمات برنامه ریزی کاربری زمین است.


7d26fa5c b966 46d3 b30e ed9639a6ea37 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید