اخبار واریز معوقه مستمری بگیران و فوق العاده ویژه

اخبار واریز معوقه مستمری بگیران و فوق العاده ویژه

جزئیات پرداخت و زمان پرداخت حق بیمه مستمری بگیران و مستخدمین ویژه اعلام شد.
پاداش پایان خدمت مستمری بگیران
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: اقدامات فوق العاده 35 تا 50 درصدی کارکنان در سال جاری 80 میلیارد تومان بار مالی به همراه داشته است.

داود شایگی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل در گردهمایی مدیران دستگاه های اجرایی استان اردبیل گفت: اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی استان اردبیل در یک سال گذشته به طور کامل تأمین شده و 17 دستگاه اجرایی استان توانسته اند استفاده کنند. این منابع در پرداخت های شما

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل تصریح کرد: ما نه تنها حقوق و مزایای کارکنان را پرداخت کرده ایم، بلکه مانده مرخصی مستمری بگیران و تنها پاداش پایان خدمت بازنشستگان مابقی 1401 را نیز پرداخت کرده ایم. انتظار می رود طی چند ماه آینده پرداخت شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: در سال گذشته 80 میلیارد تومان منابع مالی از محل فوق العاده فوق العاده ویژه کارکنان که بین 35 تا 50 درصد و 6 میلیارد بوده تهیه و به حساب کارمند واریز شد. و ماهیانه 510 میلیون تومان هزینه می شود که بار مالی به همراه داشت.

شایقی افزود: رشد اعتبارات هزینه ای در سال گذشته به 7.2 درصد رسید که شرایط پرداخت خوبی را برای کارکنان به همراه داشت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل از افزایش 35 درصدی اضافه کاری، رفاهی و سایر مزایا برای کارکنان رسمی و پیمانی خبر داد و تاکید کرد: تاکید دولت همچنان بر انضباط مالی است تا از زیان های اضافی در ادارات جلوگیری شود.

شایگی از جذب و بکارگیری هر نوع نیروی انسانی در ادارات و دستگاه های اجرایی مشروط به کسب مجوز از سازمان برنامه و بودجه و بکارگیری خبر داد و ادامه داد: انواع جذب و به کارگیری نیروی انسانی در استان اردبیل ممنوع است. .

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: انتظار داریم روسای دستگاه های اجرایی در حوزه جذب و جذب هیچ گونه مکاتبه ای با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل نداشته باشند زیرا پاسخ ما منفی خواهد بود. .

شایقی با تقدیر از وزارت اقتصاد و دارایی برای اعلام اعتبارات مصوب گفت: بحث بهره وری با قوت پیگیری می شود و امیدواریم بخشی از منابع استان ها در اجرای طرح ها از این محل تامین شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل تاکید کرد: باید میزان اعتبارات دریافتی از تولید به طور دقیق مشخص شود تا بتوانیم منابعی را از این محل برای تکمیل پروژه های نیمه تمام پرداخت کنیم.

شرایط جدید پرداخت مستمری بازنشستگی اعلام شد
امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص مشکلات پاداش بازنشستگی توضیحاتی ارائه کرد.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: افرادی که پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکردند، قطعاً مشمول قانونی نبودند. پرداخت حق بیمه در دوران بازنشستگی مشکلی ندارد.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در رابطه با مشکلات پاداش پایان خدمت مردم گفت: قوانینی در کشور در این زمینه وجود دارد. یا افراد باید 30 سال کار کرده باشند یا سابقه کاری افراد تکمیل شده باشد. آنهایی که اتفاق افتاد امسال هستند، برخی پارسال که حقوق کامل خود را گرفتند و ما مشکلی برای تامین مالی آن نداشتیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: افرادی که نگرفتند قطعاً از لحاظ قانونی مشمول پاداش پایان خدمت نبودند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برای دریافت پاداش پایان خدمت مستمری بگیران باید 30 سال سابقه خدمت داشته باشند یا سن آنها در محدوده تعیین شده باشد. این موضوع قوانینی دارد که افراد مشمول ثواب می شوند و کسانی که شرایط قانونی را دارند تمام پرداخت ها را دریافت می کنند و ما از این بابت مشکلی نداریم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: برای پرداخت پاداش بازنشستگی مشکل مالی نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید