اختصاص 20 درصد از کمک های اجتماعی به دستگاه های اجرایی برای تسهیل ازدواج جوانان


ساعت: 13:11
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911390

استاندار خراسان شمالی گفت: 20 درصد از امکانات اجتماعی دستگاه های اجرایی مانند مراکز فرهنگی و آموزشی برای تسهیل ازدواج جوانان اختصاص یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرترک، محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی صبح امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان استان موضوع تسهیلات ازدواج را یکی از مهم ترین دغدغه های جوانان برشمرد و افزود: تسهیلات موسساتی که ازدواج را تسهیل می کنند باید برای اطلاع عموم مردم در دسترس باشد.

وی همچنین گفت: بانک های استان باید راهکارهای لازم را برای بهره مندی بیشتر جوانان از تسهیلات زوجیت ارائه دهند.

وی با بیان اینکه 307 هزار نفر از جمعیت یک میلیونی استان خراسان شمالی را جوانان تشکیل می دهند، تصریح کرد: استفاده از نخبگان جوان به عنوان سرمایه بزرگ جامعه باید در چارچوب قانون در دستور کار قرار گیرد چرا که آنها می توانند فوق العاده خلاق و مبتکر باشند و مسیر پیشرفت را تسریع می کنند.

حسین نژاد فراگیری مهارت های زندگی برای جوانان را مهم دانست و گفت: با تقویت سازمان های مردم نهاد در این زمینه می توان به کاهش آمار طلاق کمک کرد.

وی اولویت نهادهای سرپرستی را توسعه و برنامه ریزی مستمر برای جوانان عنوان کرد و افزود: با برنامه ریزی و ایجاد انگیزه برای خودسازی و ترقی جوانان می توان مشکلات را حل کرد و برای جوانان آرامش خاطر داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید