تسهیل در سفر اربعین بر عهده دستگاه های اجرایی است


ساعت: 11:27
تاریخ انتشار: 06/05/1401
کد خبر: 1892896

معاون اول رئیس جمهور گفت: دستگاه های اجرایی وظیفه دارند عبادت اربعین را تسهیل کنند و آنچه انجام داده اند باید انجام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد محبر معاون اول رئیس جمهور برای بازدید از پایانه های مرزی غرب کشور با پرواز عمومی وارد استان کرمانشاه شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مدیران ارشد استان قرار گرفت.

محمد مخبر در این سفر یک روزه از پایانه های مرزی و روند تجهیز و آماده سازی مرزها برای خدمت رسانی به زائران اربعین بازدید می کند.

91ca1c8a 16a9 4e07 86bd 830b8e495ad6 خبر خاکستری

معاون اول رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به دستور رئیس جمهور مبنی بر ارزان و آسان بودن سفر اربعین گفت: اربعین اگرچه یک حرکت مردمی است، اما باید مردمی بودن آن را حفظ کنیم و نیازمند تقویت آن هستیم. دستگاه های اجرایی وظیفه دارند سفر اربعین را تسهیل کنند و آنچه انجام داده اند باید انجام شود.

مخبر گفت: از مردم عزیز تقاضا دارم زمان سفر اربعین را مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه مردم عزیز می توانند هم قبل از اربعین و هم بعد از آن به این سفر بروند، ادامه داد: در تمامی مرزها از جمله مرز خسروی امکانات خوبی در نظر گرفته شده است لذا از مردم تقاضا داریم با توجه به شرایط جغرافیایی کشور از این امکانات استفاده کرده و از معابر عبور کنند.

وی با بیان اینکه با توجه به گرمای هوا بهتر است توقف زائران به حداقل برسد، گفت: ستاد اربعین برای مسائل بهداشتی و غیره اقدامات زیادی در داخل و خارج از کشور انجام داده است و البته خود مردم باید بتوانند برنامه ریزی کنند.» و به درستی برای استفاده از این برنامه آماده شوند.

دیدگاهتان را بنویسید