خشم دشمنان از تجمع حماسی اربعین/ اقدام دولت برای تسهیل سفر مردم قابل ستایش است


ساعت: 10:18
تاریخ انتشار: 1401/06/18
کد خبر: 1896128

رضایی گفت: امروز شاهد هستیم که دشمنان جبهه مقاومت به شدت از اجتماع حماسی اربعین عصبانی هستند و نمی دانند چگونه با این معضل مقابله کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن رضایی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به اشتیاق مردم برای حضور در اجتماع اربعین امسال گفت: شیوع ویروس کرونا باعث شده تا مردم در این مراسم حضور یابند. ایران برای دو سال از راهپیمایی اربعین غیبت کرد. حسینی دور بماند و امسال مردم با شوق مضاعفی به کربلای معلا می روند.

وی افزود: اگرچه شرایط جوی و گرمای شدید در این روزهای سال در کشور عراق شرایط را برای زائران سخت کرده است اما اینها مشکلاتی نیست که مانع از حضور عاشقان اباعبدالله در اجتماع عظیم اربعین شود.

این تحلیلگر سیاسی گفت: این واقعه تاریخی کم نظیر برکات فراوانی را برای مسلمانان و شیعیان به همراه خواهد داشت و موجب همدلی و اتحاد بیشتر عاشقان اهل بیت خواهد شد.

رضایی تاکید کرد: یقیناً این حماسه عظیم هر ساله خون تازه ای در رگ های جبهه مقاومت می ریزد و البته یاس و یاس برای دشمنان نیز به همراه خواهد داشت.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که دشمنان جبهه مقاومت از این تجمع حماسی به شدت عصبانی هستند و نمی دانند چگونه با این معضل مقابله کنند.

وی با اشاره به تلاش دولت برای تسهیل مشارکت مردم در این گردهمایی گفت: برای یک دولت کار آسانی نیست که میلیون ها نفر را حتی در شرایطی که تعداد قابل توجهی از آنها گذرنامه ندارند، به کشور دیگری بفرستد. تسهیل شرکت مردم عزیزمان در راهپیمایی اربعین ستودنی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید