اقدامات دولت سیزدهم برای رفع مشکلات اقتصادی قابل ستایش است

فرمانده سپاه عاشورا:

فرمانده سپاه عاشورا گفت: اقدامات دولت سیزدهم در ۲ سال گذشته برای رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی را قابل ستایش است.


به گزارش

خبرگزاری موج

آذربایجان‌ شرقی

، سردار اصغر عباسقلی زاده روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: هرچند دولت برای رفع مشکلات اقتصادی مصمم و جدی است اما باید اذعان کرد که مردم از مسایل معیشتی گلایه مند بوده و برای رفع این مشکلات مطالبه دارند که باید در این راستا فعالیت های وسیع تری به انجام برسد.

وی تحریم های ظالمانه برای تمام ارکان اقتصادی کشور و ناکارآمدی و سهل انگاری های دولت های قبلی را از دلایل اصلی و مهم مشکلات اقتصادی موجود در کشور بیان و تاکید کرد: این دولت نیز وارث مشکلات انباشته شده سال های پیش است که مسئولیت های بسیار سنگین و مهمی را بر عهده دارد و در ۲ سال گذشته نشان داده است که برای رفع مشکلات اهتمام خاصی دارد.

سردار عباسقلی زاده ریشه یابی مشکلات اقتصادی را جزو مطالبات مردمی برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی اعلام و اضافه کرد: بر این اساس باید رسانه ها نیز مطالبه گری کرده و با بیان منطقی و ارایه راهکارهای مناسب و علمی برای برون رفت از مشکلات کنونی دولت را یاری کنند.

وی همت دولت مردمی برای ریشه کنی مشکلات را یکی از مزیت های مهم دوره گذشته دستگاه اجرایی کشور دانست و ادامه داد: مبارزه با ویروس کرونا و کسب موفقیت ظرف چند ماه یکی از کارنامه های مهم و قابل توجه دولت است که این رویه باید در سایر حوزه ها نیز تعمیم داده شود.

عباسقلی زاده ترویج و گسترش روحیه بسیجی و جهادی در ارکان مختلف اجرایی کشور را ضامن بهبود شرایط کنونی بیان کرد و افزود: کارنامه بسیج در سال های پس از انقلاب اسلامی در حوزه ها و بخش های گوناگون نشان دهنده موفقیت فعالیت های جهادی است که این رویه باید در دستگاه های اجرایی نهادینه شده و بارور شود تا کسانی که روحیه خدمت نداشته و کارایی لازم را ندارند، کنار رفته و زمینه فعالیت برای نیروهای کاردان و فعال فراهم شود.

وی بسیج را مایه امنیت، آسایش، آرامش، عزت، اقتدار و پیشرفت نظام اسلامی دانست و با بیان اینکه بسیج هر حوزه ای که وارد شده است کارنامه ای درخشان از خود باقی گذاشته است، یادآور شد: امنیت برون و درون کشوری کنونی حاصل تلاش های صادقانه و متعهدانه بسیجیان است تا زندگی عادی مردم بدون هیچ گونه مشکلی در داخل کشور جریان یافته و اقتصاد کشور دچار مختل نشود.

عباسقلی زاده تهدیدات دشمنان علیه ایران را همیشگی و بدون وقفه خواند و با اشاره به اینکه در ۴۳ سال گذشته همواره غربی ها از روی میز قرار داشتن گزینه های نظامی علیه کشورمان خبر داده اند اما هیچ گاه جسارت اجرای آنرا نداشته اند، گفت: این بازدارندگی از نتایج فعالیت های بسیج در حوزه های امنیتی است که امروز هیچ کشوری قدرت و جرات چپ نگاه کردن به جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

وی همه مردم ایران را بسیجی توصیف کرد و با تاکید بر اینکه بسیج به هیچ عنوان انحصاری گروه و قشر خاصی نیست، پیشرفت های مختلف در حوزه های علمی،فناوری، پزشکی، بهداشتی و دفاعی را حاصل فعالیت های همه مردم در تخصص های گوناگون دانست که نشان می دهد تفکر و روحیه بسیجی در تمام مردم ایران جاری و ساری است.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید