اختصاص 600 میلیارد تن فولاد برای احداث سد چناره ایلام

ساعت: 14:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801847

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 600 میلیارد تن فولاد برای احداث سد چناره چاردوول خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، سد چناره یکی از مطالبات مهم مردم چاردوول است که اجرای آن در سفر ریاست جمهوری مورد تاکید قرار گرفت.

سد چناره که سال هاست تنها نامش به گوش می رسد در حالی در حالی در حالی در حالی که سال گذشته خبرهایی مبنی بر برنامه ریزی برای ساخت آن در رسانه ها منتشر شده بود و اکنون نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی 600 میلیارد تومان توزیع کرده است. از احداث سد چناره در چاردوول خبر داد.

«سارا فلاحی» نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایلام بیدار از تمایل برای تامین اعتبار سد چناره خبر داد و گفت: سد چناره یکی از مطالبات مهم مردم است. چاردوول و آب.

وی گفت: با تمرکز وزیر اقتصاد بر تکمیل پروژه سد چناره، جلسات متعددی با حضور معاون پارلمانی وزیر اقتصاد، نمایندگان سینا، ملت، سپه، ملی و بانک های تجاری در وزارت اقتصاد برگزار شد. برای تامین مالی سد Chennach.

وی گفت: مرحله اول تامین اعتبار برای سد سناره امیدوارکننده است.

نماینده مردم ایلام گفت: از 600 میلیارد تن در این مرحله دو بانک عامل مبلغ 200 میلیارد تن را پذیرفته اند و به گفته معاون پارلمانی وزارت اقتصاد بانک عامل دیگری مشخص می شود. تامین 200 میلیارد تن باقی مانده تا هفته آینده دستور تامین اعتبار فاز اول سد 1200 میلیارد تومانی چناره تکمیل و 600 میلیارد تومان دوم در سال 1401 تامین می شود.

وی افزود: مقرر شد وام سد سناره در دو مرحله توسط 600 میلیارد تن بانک های موجود تامین شود.

انتهای پیام/ص

دیدگاهتان را بنویسید