اختلافات شدید بین نتانیاهو و بن گر قبل از تشکیل کابینه ائتلافی

بن غفیر در توئیتی جدید در صفحه رسمی خود در واکنش به شهادت یک جوان فلسطینی توسط یک مقام صهیونیست از این سرباز اسرائیلی تمجید کرد و او را “سربازی شجاع” خواند.

نتانیاهو در واکنش به این سخنان بن گر، از او خواست آرام باشد و بفهمد که پست وزارت امنیت داخلی اسرائیل را برعهده خواهد گرفت.

روز جمعه زمانی که یک سرباز رژیم صهیونیستی قصد دستگیری «عمار حمدی مفالح» (22 ساله) اهل روستای عسرین در استان نابلس را داشت، در شهر حواره با مقاومت وی ​​مواجه شد.

زمانی که این سرباز صهیونیست نتوانست مفله را دستگیر کند، از فاصله بسیار نزدیک چندین گلوله به سمت وی ​​شلیک کرد و به طرز فجیعی او را کشت.

این اختلاف بین نتانیاهو و بن گیر در حالی است که بنی گانتز، وزیر دفاع کنونی اسرائیل، مخالف توافق منعقده بین لیکود و حزب حاکم یهودی است که بر اساس آن نیروهای مرزبانی کرانه باختری به فرماندهی بن گیر به عنوان او هشدار داد، وزیر امنیت داخلی، آنها خواهند آمد.

گانتز گفت که این تصمیم در پی اصرار بن جفیر بر تشکیل گروه های شبه نظامی اسرائیلی در کرانه باختری گرفته شده است.

بن گوئر به زودی سمت وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را در کابینه راست افراطی بنیامین نتانیاهو خواهد گرفت و بر اساس توافقات صورت گرفته بین دو طرف، تحلیلگران سیاسی در خصوص تشکیل یک گروه نظامی صهیونیستی در کرانه باختری متشکل از بیش از 200 هزار نفر از “ایتمار بن گر” هشدار دادند.

کارشناسان کابینه جدید رژیم صهیونیستی را که پس از پنج سال بن بست سیاسی روی کار خواهد آمد، یکی از رادیکال ترین و فاسدترین کابینه های تاریخ این رژیم ارزیابی کردند که بر شدت نگرش رژیم صهیونیستی نسبت به آن افزوده خواهد شد. ملت فلسطین و ملتهب منطقه.

بن گر به نژادپرستی و فلسطین ستیزی معروف است و در سال های اخیر در بیشتر درگیری های شهرک نشینان صهیونیست و فلسطینی های ساکن کرانه باختری و سرزمین های اشغالی به ویژه قدس شرقی نقش داشته است.

وی پیشتر در بیانیه ای نژادپرستانه و ضد فلسطینی خواستار افزایش نیروی پلیس رژیم صهیونیستی برای برخورد با فلسطینی ها شده بود و گفته بود هر فردی که کوکتل مولوتف در دست دارد باید تیراندازی شود.

دیدگاهتان را بنویسید