اختلال در سیستم یکپارچه تخصیص خودرو

اختلال در سیستم یکپارچه تخصیص خودرو

با آغاز مرحله دوم ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودروهای محلی از امروز (جمعه)، تعدادی از متقاضیان در روند ثبت نام با چالش هایی مواجه هستند.

به گزارش شبکه شرق، در همین راستا سخنگوی وزارت حراست ضمن تاکید بر افزایش بار ترافیکی سامانه مربوطه از مردم خواست تا ساعات کم پیک را برای ثبت درخواست خود برای بهبود مدیریت سامانه انتخاب کنند.

با توجه به آغاز مرحله دوم ثبت نام طرح یکپارچه تحویل خودروهای محلی که از امروز (جمعه) برای تعیین نوع خودرو آغاز شده است، تعدادی از متقاضیان در روند ثبت نام با چالش هایی مواجه هستند. در همین راستا سخنگوی وزارت حراست با اشاره به افزایش تردد در سامانه مربوطه از مردم خواست برای ثبت درخواست های خود برای بهبود مدیریت سامانه، ساعات کم پیک را انتخاب کنند.

پس از اتمام مرحله اول ثبت نام خودروهای داخلی در قالب بزرگترین طرح عرضه یکپارچه خودرو که تعریف حساب نمایندگی و مسدود شدن مبلغ 100 میلیون تومان در حساب مذکور بود، از امروز (جمعه) 5 اسفندماه) مرحله دوم ثبت نام این طرح که ثبت درخواست متقاضیان تایید شده خودرو (از نظر تعریف حساب نیابتی، وجوه مسدود شده و شرایط عمومی ثبت نام) آغاز شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. 28 مارس.

تعدادی از داوطلبان اعلام کردند که شرایط ثبت نام را دارند، اما سایت به صورت دوره ای خراب می شود و نمی توانند از طریق سامانه esalecar.ir ثبت نام کنند و دسترسی آنها ممنوع است. برخی از آنها موفق به ایجاد پروفایل کاربری در سیستم نمی شوند و با مشکلات مختلفی مانند عدم تطابق کد کشور با حساب پراکسی، عدم تطابق شماره تلفن همراه متقاضی با کد کشور و … مواجه می شوند.

البته گفتید که به گفته سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت هر دقیقه شش نفر خودروی مورد نظر خود را در سامانه ثبت می کنند و تا ساعت 12:30 امروز (اولین روز از مرحله دوم ثبت نام) 135 هزار متقاضی خودروی مورد نظر خود را در سامانه ثبت نام کردند. اما تعداد زیاد مراجعات به سامانه ثبت نام مذکور و بار ترافیکی ایجاد شده برای برخی آزاردهنده است.

در همین رابطه، امید کلیباف – سخنگوی وزارت امنیت – در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

«با توجه به افزایش ترافیک سامانه esalecar.ir، شرکت راهبر ظرفیت را افزایش داده است تا وقفه ای در ثبت نام خودرو ایجاد نشود.

در حال حاضر 120 نفر می توانند به صورت همزمان وارد سامانه شده و ثبت نام کنند. در صورتی که متقاضیان ساعات غیر پیک را برای ثبت نام خود انتخاب کنند، مدیریت سیستم بهتر خواهد بود. “

دیدگاهتان را بنویسید