ادامه آلودگی هوای تهران/ افزایش دما تا 5 درجه

ادامه آلودگی هوای تهران/ افزایش دما تا 5 درجه

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شرایط جوی این استان کمی ابری تا نیمه ابری، عدم وزش باد قابل توجه و افزایش غلظت آلاینده ها و تمایل به افزایش دما از روز سه شنبه. 22 دسامبر) 5 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و پیش‌بینی مدل‌های عددی وضعیت هواشناسی منطقه برای امروز (۳۰ آذر) در مناطق مرتفع برف شکسته و طی امروز تا روز سه‌شنبه (۳۰ تا ۲۲ آذرماه) بارش برف خواهد داشت. آسمان کمی ابری تا نیمه ابری پیش بینی می شود و با توجه به پایداری نسبی جو و عدم وزش باد قابل توجه در مناطق شهری در اکثر ساعات، تجمع و افزایش غلظت آلاینده ها و در نتیجه کاهش هوا پیش بینی می شود. کیفیت .

از اواخر روز دوشنبه تا پایان هفته با فعالیت متناوب سامانه بارشی ضعیف در نیمه شمالی، بارش پراکنده باران، برف و برف همراه با مه در مناطق مرتفع پیش بینی می شود. در این مدت در مناطق باقیمانده بخش، در نواحی مرکزی و نیمه جنوبی افزایش ابر و احتمال بارش باران پیش بینی می شود و همچنان شرایط برای تجمع آلاینده ها وجود خواهد داشت.

دمای هوا برای امروز و فردا تغییر محسوسی نخواهد داشت اما از روز سه شنبه (31 آذر) تا پایان هفته افزایش محسوس دما بین 3 تا 5 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه علمه امین آباد با کمینه دمای 11- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته ثبت شد.

آسمان شهر تهران فردا (31 آذر) کمی ابری و در نقاطی با حداقل دمای 5 و حداکثر 9 درجه سانتیگراد وزش باد غبارآلود و سه شنبه (31 آذر) نیمه ابری همراه با محلی پیش بینی می شود. مه و بعد از ظهر افزایش ابر همراه با احتمال شکستگی باران با حداقل دما 5 و حداکثر – 10 درجه است.

دیدگاهتان را بنویسید