آلودگی هوای تهران از فردا در مناطق پر تردد / کاهش دما تا ۶ درجه

آلودگی هوای تهران از فردا در مناطق پر تردد / کاهش دما تا ۶ درجه

روز جدید : اداره کل هواشناسی استان تهران با اشاره به ثبات نسبی و گاهاً راکد جوی از اواخر وقت یکشنبه (5 دی ماه) تا آخر هفته در مناطق پرتردد در ساعاتی از تجمع آلاینده ها و پایین بودن کیفیت هوا خبر داد.

بر اساس پیش بینی هواشناسی و نقشه های هواشناسی استان تهران، امروز (4 دی) آسمان متغیر ابری همراه با وزش باد نسبتا شدید تا شدید در نیمه جنوبی و مناطق غربی و گاهی کولاک و افت محسوس دما به طور میانگین 4 تا 6 درجه سانتی گراد است. و یخبندان به ویژه در نیمه شمالی استان.

آسمان برای روزهای یکشنبه (14 دی) و دوشنبه (16 دی) صاف است و در روزهای سه شنبه (18 دی) و چهارشنبه (18 دی) بار دیگر افزایش ابر خواهد داشت.

با توجه به ثبات نسبی و بعضاً رکود جوی، از اواخر وقت یکشنبه (14 دی ماه) تا آخر هفته در مناطق پرتردد در ساعاتی معین با تجمع آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه (امین آباد) با دمای 9- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شد.

آسمان تهران فردا (۵ دی) صاف و به تدریج غبار محلی با حداکثر و کمینه دمای ۹ و ۳ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

آسمان پایتخت در روز دوشنبه 15 آذرماه صاف و غبارآلود پیش بینی می شود و دمای هوا در گرم ترین و سردترین هوا به 9 و 2 درجه سانتی گراد می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید