ادامه سرقت کابل نوری و رزوه های غیرمجاز در مسیر سوک_ دهدشت

زمان: 18:32
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782419

داستان تکراری قطع شدن مکرر فیبر نوری و حتی سرعت ثابت فیبر نوری در زمانی شکل می گیرد که به نظر می رسد هیچ شرکت مخابراتی حفاظت کاملی از فیبر نوری ندارد و مردم بسیار ناراضی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ ماجرای تکراری اختلال در شبکه نوری شهر لنده امروز مانند یک ماه گذشته به یکی از پدیده های هشدار دهنده و حتی امنیتی در این شهرستان تبدیل شده است. ، این شبکه بیش از 3 بار به سرقت رفته است.

از ساعت 17 دیروز تا ساعت 14 امروز تمامی ارتباطات شهرستان لنده به طور کامل قطع شد و زندگی روزمره مردم به ویژه دانش آموزان را مختل کرد به طوری که برخی از دانش آموزان مجبور شدند برای استفاده از اینترنت به شهرهای دیگر بروند.

معامله گران بازار و بانک ها نیز از این وضعیت شاکی هستند، زیرا این قطعی های مکرر فیبر باعث کاهش سطح خدمات به شهروندان و افزایش نارضایتی عمومی شده است.

فقدان حفاظت و امنیت در طول خط نوری توسط شرکت مخابرات یکی از چالش های اصلی است که گاهی اوقات خطوط نوری یا توسط سارقان و یا توسط نخ های کنار جاده ای در جاده قطع می شود که این دو عامل باعث نارضایتی مردم می شود. بهره وری مخابرات افزایش یافته است.

دانشجویان امروز با صدور بیانیه ای از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) خواستند با عامل یا عاملان سرقت برخورد کنند و کارکنان شرکت مخابرات را ملزم به حفاظت از خط انتقال نوری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید